Fototema - mobil

in #cesky5 years ago

Tento týden jsem se neúčasnil neb můj mobil G1 je tak trochu stáříček a už nefotí. A přece jen mě to nějak nebaví řešit a jsme rád že ještě funguje a vůbec. I když už nic nenainstaluju protože google skončil letos podporu v google play, asi se mu nelíbí můj android 1.5 :D

P1330734.JPG
Takhle úžasně vypadá můj stařeček G1.

Nicméně mi to nedalo a řekl jsem si že i když jsme byli nabádáni aby jsme nesahali do archivu tak jsme si nakonec řekl že dejte mému archivu šanci, nebo tak něco.

Ještě než se kouknete na následující fotku tak bych k ní řekl následující. Měl jsme mobil asi rok a položil jsme si ho na starou televizi a kabely asi za tři hodiny jsme ho vzal zpátky do kapsy. A pak to přišlo když jsme chtěl fotit tak telefon fotil, ale nějak divně. Zkrátka ta fotka dole není žádnej fotoshop ani použití nějakého filtru, je to totiž chyba v telefonu a ne softwarová, ale hardwarová, nebo mi kůli ní vyměnili celou základní desku v telefonu. :)

2010-05-23 02.26.35.jpg

Ale jo pořídil jsme jich samo sebou více než telefon šel za pár dní do opravny a dost je jich zajímavých, škoda že mám u sebe jen tuhle. :)

A na závěr vám posílám jedno štestí neb se váže k této fotce ;)

Sort:  

To mohla provést statická elektřina. Staré obrazovky přímo sršely. To citlivým čipům nesvědčí.
Už jsem šťastnější :-)

Congratulations @petrvl! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published a post every day of the week

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

Saint Nicholas challenge for good boys and girls

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63945.57
ETH 3135.76
USDT 1.00
SBD 4.00