Proč krypto nejsou akcie

in #cesky5 years ago

No tak jsem včéra a dneska zas si hrál na burze... Musím říct že jsme tentokrát zvolil jinou metodu než minule, zkusil jsme totiž stlačit cenu dolu... vzal jsem něco stímu nahoře pak dal nějaké ordery přesně pod hranici rentability, tím myslím horní cena mínus 2x poplatky a začal jsem to nabízet na prodej pod tím co jsme nakoupil... docela se mi to i povedlo zas jsem tím strávil pán hodin a 3/4 toho co jsem chtěl nakoupit jsem opravdu nakoupil pod spotem pak mě to přestalo bavit a plácnul jsem někam order, ale dneska ráno to už bylo nahoře tak jsem hol něco dokoupil za dráž... :-/ za to můžou ti blbý boti... drží se kolem spotu a jakmile někdo plácne order tak plácnou o satoši lepší a tím se snaží člověka donutit aby nakoupil nebo prodal nad nebo pod spotem a oni ten rozdíl při tom neustálém vlnkování slízly... je to fakt opruz... a to jště tam nemůžete plácnout nějakou velkou nabídku protože pak se automaticky všichni vyskládají nahoru a ještě ke všemu automaticky ustupují pohybu ceny... Pokud spred není velkej tak to za těch pár procent za ten čas nestojí, nakonec jsem byl jen 0.0028% pod cenou spotu se svým nákupem a v zásadě dnes jsem pár tisícin v plusu ale to fakt za to nestojí... Jedinej přínos to má že se naučíte jak to chodí na burze a donutí vás to přemýšlet :)

Ač ekonomika světa budí obavy třeba i tím že počet američnů, kteří jsou více jak tři měsíce po splatnosti měsíčních splátek svých dluhů je o milion více než jich bylo v době minulé krize. Je to nějakých 7 milionů američanů co jsou vlastně už totálně v dluhové pasti. A s jistotou se dá říct že to s nima dopadne špatně protože banka jim vezme barák auto atd... Vůbec všeobecně ekonomika i když zatím jen spomaluje jeví známky velkého neklidu přestože jsme na vrcholu ekonomického cyklu. A pokud to bankéři neuhlídají tak ta krize bude mnohem horší než v roce 2008. Přes to přezevšechno mi přijde že ve světě krypta pomalu klíčí optimizmus. Tak nějak se tón uklidňuje a začínají se jet mantry super budoucnosti a není se čemu divit protože takové symbolické akce jako Lightning torch na twittru prostě poutají pozornost k tomu že LN je opravdu super věc. a vůbec dějou se věci že... takže se máme na co těšit :)

Nicméně to včerejší obchodování mě přivedlo na úvahu o tom jak podstatní jsou holdeři a že za akcii applu si kafe nekoupíš. A to je ta zásadní podstata rozdílu mezi akcií a kryptem. A to je taky ten důvod proč třeba Bitcoin se svým omezeným množstvím prostě poletí na ceny kolem půl milionu dolarů za jeden :) Protože ho je omezené množství a s rostoucími možnostmi použití se zkrátka bude odlévat ze spekulativní burzy směrem do oběhu. Stejně tak i holdeři jsou podstatní protože ty zase drží na uzdě prozatímní inflaci kterou BTC má... takže v zásadě spekulanti na burze opravdu netvoří cenu, stejnak nakonec jde o ty opravdové nákupy krypta které někdo nakoupí a pošle z burzy pryč, protože mu jde o to vlastnit a používat krypto a ne o to sním spekulovat... proto je to tak těžce uchopitelné pro některé ekonomy a vůbec pro populaci celkově, protože to prostě překračuje klasické vidění světa...

A za mě jen rada jestli máte nějaké volné prostředky tak si třeba to 0.1 BTC kupte přeci jen je to teď levné a rozhodně tím nic neztratíte, kdo ví třeba BTC bude jednou za 100 miliónů dolarů nebo víc a vy si pak budete chytat hlavu proč já si něco nekoupil a nedal na několik let bokem, jakej krásnej brzkej důchod jsme to mohl mít :)
A jen poznámka na okraj. Kdyby dnes chtěl každý dolarový milionář v Americe vlastnit alespoň jeden bitcoin tak to není možné. Takže pokud vlastníte alespoň jeden BTC tak se můžete považovat za finanční elitu světa ;)

Sort:  

No kdyby začala Bitcoin najednou používat půlka světa, tak už je teď na těch 100 milionech dolarů :-)

Můžu na Tebe jakožto zkušeného crypto harcovníka dotaz? Jakou používáš mobilní peněženku, abys mohl platit "v terénu" ?

coinomi
https://www.coinomi.com/en/

umí spoustu měn a tokenů :) a taky je dobrá na forky

ale dřív jsme používal blockchain, a teď chci vyzkoušet nějakou na LN ale není na to čas se k tomu dohrabat...

Díky za tip, mrknu.
Já mám "multiměnovou" na Macu Jaxx, dnes tedy už Jaxx Liberty.
Poohlížím se po něčem šikovném do mobilu.

no jaxx byl takovej divnej a kámoš měl sním dost problémy že ukazoval špatně ceny a špatně se sinchronizoval, ale to bylo tak před rokem...

Ano, Jaxx mi ukazoval například 38 USD místo 42 u LTC a podobně. Než se zaktualizoval, to taky trvalo. Navíc ten nový Liberty je takový nepřehledný reklamní banner ;)

Zkusil jsem Coinomi nejprve na Macu, poté našel apk a nainstaloval androidí verzi v BlackBerry. Oboje zatím na výbornou. Jednoduchý, přehledný. Díky za tip ;)

no já mám i linuxovou verzi na kompu ale ta neumí všechno to co ta androidí, a jen poznámka dají se tam používat i staré adresy jen jsou skryté a pokaždé si je musíš rozkliknout zobrazit předchozí... a taky to umí pojmenovat adresy... :) takže když někam posíláš pravidelně tak je to super ale stejně paranoidně to pokaždé ještě zkontroluju že je to ona... kdo ví někdo mi to to hackne a bude podstrkovat cizí adresu... :)

Tak je to stejné s tou verzí pro MacOS. Také má jen omezené funkce, respektive například má volbu pro zobrazení přepočtu na fiat, ale je tam pouze USD. Android verze mi velmi slušně běhá na Z10, takže spokojenost.
Jinak jsem rád, že jde také o deterministickou peněženku. Jaxx také uměl zobrazit předchozí předchozí adresy, ale muselo se někde do nastavení. Coinomi to umí přímo z peněženky. Je celá taková přehlednější a intuitivní. Za mě dobrý ;)

Ještě jedna věc se mi líbí. Okamžitě to ukazuje příchozí transakci s tím, že se čeká na potvrzení. Jaxx zobrazuje až potvrzenou.

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @sbi-booster.

Congratulations!


This post has been granted a 100% upvote, courtesy to @wokeprincess, from BlissFish!
Enjoy the Bliss!

Join us on Discord!
Upvote this post to help the minnows win a bigger upvote!

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70734.57
ETH 3561.52
USDT 1.00
SBD 4.75