Steemit - více cílů

in #cesky5 years ago (edited)

Jak už jsem tu včéra nakousl v neuspořádaných myšlenkách mám vlastně více cílů tady na Steemitu. Ale abych to vzal nějak obklikou tak začnu s tím co je podstatné a to je decentralizace. Krypto jak už jsem mnohokrát zmínil nejsou jen peníze. Je to decentralizovaná síť především. Krypto které není decentralizované nestojí za řeč a já osobně bych mu nevěřil. Ostatně ona ta decentralizace přináší určitý prostor a svobodu co s tím můžete dělat, ale taky tak nějak naznačuje že by jste se nějak měli účastnit. Mít doma svůj nod nebo ho nějak propagovat, hlásit chyby a vůbec. Ono totiž to za vás nikdo neudělá. Protože v zásadě je to vaše vy nesete zodpovědnost za svoje prostředky za bezpečnost a i za funkčnost. Ale to už bych se zase rozepisoval o něčem jiné, takže spět ke Steemitu.

V zásadě mě do těchto úvah, nebo spíše do napsání článku uvrhl @krakonos :) Jak jinak on je ten kdo čas od času balancuje na otázce co z toho bude a jaký to má smysl. A jak už jsem řekl pro mě to má hned několik důvodů proč používám STEEM a Steemit a ostatní napojené platformy a hry.

  1. @godfish vždy říká že nás to tu má bavit a bezesporu to je asi hlavní věc která by měla být na prvním místě, protože chodit na Steemit jako do kolbenky aby jste si ušušnili nějaký ten halíř je asi opravdu nesmysl.
    Takže jo mě to baví. :)
  2. Steemit je sociální síť a popravdě je trochu jiná než Facebook. Je to spíše blogovací sociální síť. Takže druhý cíl je vlastně komunikace.
    Nejen že mám zájem se tu seznámit s různými lidmi a poznat různé části světa, různé životy, ale také s nimi chci komunikovat o svých věcech a o jejich, k tomu slouží diskuse. Popravdě sociální sítě mají výhodu v tomhle oproti reálu že komunikujete o něčem co Vás zajímá a ještě ke všemu to můžete odložit i o pár dnů, takže si své otázky, poznatky a odpovědi můžete nechat projít hlavou.
  3. No dobře dám to na třetí místo :) Jsou peníze... kdo to kdy dříve viděl aby vám někdo platil za to že dáte někomu hlas protože se Vám to líbí nebo s tím souhlasíte. Ale ono tomu tak tady je. a dokonce si doufám tvrdit že STEEM v podobě SP je super investice, Jednak máte nějaká 3% jen za to že máte STEEM ve formě SP, ale za pronájem SP to dozajista hodí 16% ROI a když si ještě domyslíte plusové roboty tak tahle investice Vám vynese klidně pokud se budete snažit i 25% roční úrok V zásadě za méně jak 4 roky máte investici spět pokud ji reinvestujete. Mluvím tu samo sebou o STEEMech ne o jejich dolarové hodnotě. I když v tuhle chvíli kdy je trh dole je to i tak super investice dolarová, toho se opravdu nebojím že by jsme zůstali na $0.5 i přes inflaci kterou STEEM má.
    A ještě jen taková vsuvka, pokud se vaše hodnota účtu dostane třeba na 4000000 Kč tak asi z pronájmu SP nebudete muset pracovat, teda jestli Vám stačí necelí milionek ročně k životu :)
  4. Steemit je Vaše hlásná trouba, sdělujete tím svoje názory světu a můžete tak ovlivnit mínění lidí nebo jejich informovanost. Protože 25% návštěv Steemitu pochází z Googlu dá se říci že když napíšete dobrý článek tak ho budou čít i lidé co nejsou uživatelé Steemu třeba i několik let po jeho napsání. No a protože sem tam napíšu něco co bych rád aby lidé četli tak neváhám a udělám na to reklamu přes google ads třeba za korunu denně... :) @tazi neboj reklama na tvůj příběh s paní krtečkovou pořád běží ;) a nějaké ty prokliky už za ten čas nasbírala.
    Taktéž můžete propagovat nějaký ten refalal link nebo svoje jíné stránky a tvořit si tak prolinky na svůj jiný prostor na internetu a získávat tak návštěvníky a podobně.
  5. Steemit má pro mě i přesah do reality. Jednak sme měli sraz a s pár lidmi jsem zde už navázal i nějakou mimosteemití spolupráci, ale především má vliv na to jak se na věci dívám. On se Vám totiž dostane pod kůži. :) Pak dete po ulici vytáhnete foťák vyfotíte fotku a pro sebe si prohlásíte z toho bude dobrej článek na Steemit. :) A nejen to třeba @taziho fototéma mě taky bavilo, protože jsem se zas vrátil díky tomu tak trochu k focení a necvakám jen ty kafe... :)
  6. Zlepšování se ve vyjadřovacích schopnostech... jo to tady jde celkem fajn. Ono napsat článek a něco sdělit není jen tak a člověk mnohdy od školy a pod vlivem té dnešní rychlé doby zapomněl už skoro psát a číst dlouhé texty. Pravopis už u mě lepší asi moc nebude, ale snažím se. :)
  7. Učení se cizím jazykům. Přeci jen sem a tam prostě komunikovat musíte a Steemit třeba nemá ještě české rozhraní a spoustu nástrojů je v angličtině. A občas chcete říct i něco nečesky mluvícím a tak se uchýlíte k psaní cizím jazykem i třeba s pomocí překladače. Ona každá kapka se počítá a jednou to klapne a vy zjistíte že rozumíte většině psaného textu. :) Pak už jen začít mluvit. :)
  8. Pomoc ostatním. Zní to jako klišé, ale ono i toto má svoji logiku ke které Vás STEEM nutí, protože pokud máte bohaté čtenáře budete mít i bohatou odměnu :) Takže podpora komunity a různých jiných projektů je na místě. A hlavně ať chcete nebo ne stejně k ní jednou v decentralizovaném světě dospějete.

No a všechny tyhle směry a cíle se u mě tak různě protínají a jeden doplňuje druhý a mají svoji vnitřní logiku, proč a jak. A to mě to baví.

Sort:  

pěkný souhrn všeho...

Sám bych to nedal lépe.

Hezky napsané, já jsem tu jen pár dní a učím se. Je to tu pro mne neprozkoumaná oblast a díky tomu, že je mi angličtina cizí je pro mně problém zatím někomu pomáhat .Ale učím se za pochodu..

Hlavně aby tě to tu bavilo, ono se za tu dobu tady objevilo hodně lidí ale ne všichni vydržely... a když přivedeš nějaké nováčky máš rozhodně plusové body :) Tak nějak mám pocit že je to celkem těžká změna třeba z konzumního facebooku... :)

To mi povídej...

hezky napsáno

Každý z nás sem dává něco ze sebe. Někdo toho má víc, někdo míň, co může nabídnout. Každý máme jednu věc k nezaplacení. Svůj úhel pohledu.

Hezky napsané, je dobře, že tu takoví lidé jsou :-)

Pěkně jsi to napsal. A hodně jsi se zlepšil ohledně pravopisných chyb ve svých článcích. Když porovnám tvé první články a tohle, tak klobouk dolů ;)
Držím ti palce v dalším působení zde a ať ti vychází tvé investice ;)

vďaka za článok, výborne napísaný

Coin Marketplace

STEEM 0.37
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70162.45
ETH 3540.43
USDT 1.00
SBD 4.79