Tělocvik

in #cesky6 years ago

No nikdy mě moc nebavil a speciálně ne fotbal. Ještě tak florbal nebo košíková to by šlo, ale na gymplu jsme hráli venku skoro pořád fotbal protože ho většina kluků chtěla. Ale měli jsem fajn tělocvikáře a ten nějak věděl že mě a mého kámoše to fakt nebaví a tak nám nabídl, že místo fotbalu můžeme běhat okolo parku vedle hřiště. A tak jsem to s povděkem přijali a mezitím co ostatní hráli fotbal tak já a kámoš jsme běhali dokola parku. Ne nijak vášnivě, ale několik koleček jsme uběhli. Po pár týdnech nám došlo že nás už tělocvikář vůbec nesleduje. a tak jsme uběhli první kolečko pak zaběhli do blízkého krámu pro zmrzlinu. Pokecali snědli zmrzlinu a na závěr hodiny jsme na oko uběhli ještě jedno kolečko.
Tělocvikář nikdy nic neřekl, ale dnes si myslím že to věděl a nechal nás být. :)

Sort:  

This post has received a 0.63 % upvote from @drotto thanks to: @petrvl.

To byl rozumný tělocvikář :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64106.00
ETH 3129.71
USDT 1.00
SBD 4.16