Ty kryptoměny jsou taková pí......

in #cesky5 years ago (edited)

Zase jsem se nechal unést. Já vím Drugwars, ale no nic. Musel jsem se pořádně zasmát. Kouknul jsem na cenu future vůči steemu. @godfish prosím tě jsou takhle ty velká písmena správně? :)

No a když sledujete ceny už pár let tak jeho cena dělá stejný patern jako ostatní krypto... prostě plus mínus a to vlastně ještě na žádný pořádný burze není. A tak mě zkrátka tak napadá kdy už jednou bude mít každý svůj vlastní token?
Jediná oficiální věc co kdo by potřeboval vědět je název Vašeho tokenu. Hele mě je to jedno natisknete si jich kolik chcete, že jo? No Váš token by pravděpodobně kopíroval kryptotrh stejně jako Future. Jakou by měl asi cenu a jakou rychlostí by jste ho chtěli tisknout? No vážně ono deflační, ale tady je inflace jako pra.., ale stejně, jdem nahoru v 4letých cyklech. No takže Vážení moc to nestojí si vytisknout vlastní. Jenže co s tím, že? Jakou to asi bude mít cenu kdo to od Vás za kolik koupí. No a tomuhle jsem se zasmál Proč by jste je prodávali, Vy je přece jen budete rozdávat. Zadarmo! :D Ty kryptoměny jsou taková pí...... prostě ?) Takže tak...

Počkat a proč to bude fungovat? :)
No to je přeci jasné celé to poroste jako globální ekonomika. Takže mi teď vysvětlete všechny ty nesmysly co jsem se na škole v Ekonomice učil. Pak přichází na řadu otázka, zda vůbec někdy bude zas Alkojnovej rok? No nicméně dot.com bublina to nebude. Profil na sociální síti má už snad každej tak když to bude takhle jednoduchý tak přeci proč nemít vlastní token a nerozdávat ho ?:)
Potřebujete zvýšit příjem protože si chcete koupit nové auto? Vydáte tweet o tom jak se Vám super daří a kolik nových kontraktů vaše firma má rozjednaných. A ejhle ona cena poskočí. A když je třeba na barák tak se udělá rebranding samo sebou rozdáte za to spoustu Vašich natištěných tokenů. :) A protože je to krypto tak nikdo ani nepotřebuje vědět kdo to vlastní, páč je to decentralizovaný přece.

Sort:  

Nejsou, obě mají být malá ;)

opraveno dík :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64029.44
ETH 3157.04
USDT 1.00
SBD 4.02