Podpora pro českou Steem komunitu

in #cesky5 years ago (edited)

Upvote pomocí bidbotů od 160 až do 1300 SBD měsíčně

Vrátil jsem se po nějaké době na Steem a konečně ne jenom ze zajímavosti, ale proto, že mě to tu baví. Z toho důvodu chci pomoci i všem ostatním, kteří tu v té naší poměrně malé české komunitě jsou. Nejsem IT a neplánuju dělat upvote boty, ale napadlo mě, jak si navzájem pomoci :-).

business-3167295_1920.jpg
source

Takže co udělám?

  • každý můj příspěvek upvotnu pomocí @smartsteem a @qustodian, případně dalších botů o 5 až 10 SBD a to mezi 2. až 3. dnem po jeho uveřejnění, takže každý, kdo můj post upvotne do té doby, má šanci na zajímavý Curation reward :-)

  • jeden můj příspěvek v průběhu měsíce upvotnu o 10 až 100 SBD, takže Ti, kteří mě budou sledovat a upvotovat pravidelně, mají šanci dostat celkem zajímavý curation reward

  • v případě, že to bude fungovat, budu upvote mých příspěvků pravidelně navyšovat

Máme tu i prvek štěstí :-)

Napadá Vás ještě jiný systém, jak bychom si mohli v tom našem malém rybníčku pomoci?
Budu rád za jakoukoli radu a zlepšení mého systému.

Děkuji za všechny upvote a follow. Tak co, jdeme na to?

P.S.: Děkuji @ritxi, díky Tvému článku jsem si na to vzpomněl :-)

Sort:  

Jsem zvědavý, jak se Tvůj systém osvědčí. Sledovat Tě rozhodně budu.

Také jsem zvědavý, měl by to být win-win systém. Neznáš také slovenskou komunitu? Přidal bych ji do tohoto systému také. Čím větší počet lidí, tím lépe :-)

Většina píše taky pod #cesky , případně pod #czsk

Čau, zajímavá iniciativa, držím palce.

Ahoj, to se mi líbí. Díky za podporu, posílám SBI.

Děkuji za každou pomoc :-).

Moc toho neumím ale budu se snažit

Důležité je dělat, co Tě baví, zbytek přijde sám ;-).

taky budu sledovat . jsem pro vše

Evidentně vidíš ve Steemitu příležitost. Inu, jen do toho ;)

Congratulations @podnikatel! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 400 upvotes. Your next target is to reach 500 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

Carnival Challenge - Collect badge and win 5 STEEM
Vote for @Steemitboard as a witness and get one more award and increased upvotes!

Jsem tu nový a tápu v těch vašich článcích ,nevim co jsou to upvoty přez.. nevím jak to dělat a stále hledam toho kdo udělá nějaký ČESKÝ NÁVOD NA JEDNOTLIVÉ TAHYna steemitu Nechceš se toho ujmout?

Navrhuji začít slovnikem..

Nepleteš si Steemit a Steem Monsters?

Napiš, co Ti není jasné a já zkusím udělat návod.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63318.34
ETH 3108.17
USDT 1.00
SBD 3.97