Pozitivní myšlení je nástroj: umíte ho používat

in #cesky5 years ago

Umíte sekat dřevo? Já ne. Přitom mám v garáži sekyru...

Poznal jsem hodně lidí, kteří měli výborné sekyry, ale neuměli sekat.

work-tree-water-nature-forest-outdoor-680866-pxhere.com.jpg
source

Víte proč?

Protože často nesekali... Je to jednoduché, dokud nezačneš sekat, nemůžeš nic pokácet a nemáš moc možností se zlepšit.

Je to jako s tancováním. Můžete znát kroky nazpaměť a mít nasledovány hodiny videí, ale nenaučí vás to nikdy ani tolik, co jedna hodina na parketě.

Tak pojďte sekat!

Tento příspěvek je součástí komunitní podpory #cesky a bude do 3 dnů pomocí @smartsteem, @qustodian a dalších bidbotů upvotován o 5 až 10 SBD. Chceme tímto zvýšit vaše Curation rewards :-)

Sort:  

Zajímavý experiment s tou komunitní podporou. Na mých postech se dá podobným způsobem taky dost vydělat, ale nikdy jsem to takhle veřejně neprezentoval. Přišlo mi to takové blbé. Ale každý to samozřejmě vidí jinak. Snad to bude fungovat podle tvých / komunitních představ ;)

Děkuji. Sám jsem zvědavý, kam až dokážeme projekt rozvinout. Chci také motivovat lidi z FB skupin o kryptu, aby články psali tu a sdíleli je na FB. Navíc tím, že pomocí @smartsteem a @qustodian a dalších botů zvyšuji hodnotu článku většinou až mezi 2 a 3. dnem, tak mají všichni, kteří mě sledují jistotu, že si ukrojí svůj větší díl :-).

A jednou měsíčně udělám nějaký extra bonus a upvotnu nějaký můj článek na 10 až 100 SBD, zkusím to udělat ještě nějak zajímavě se soutěží ;-).

Congratulations @podnikatel! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 3000 upvotes. Your next target is to reach 4000 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Carnival Challenge - Collect badge and win 5 STEEM
Vote for @Steemitboard as a witness and get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64664.11
ETH 3166.18
USDT 1.00
SBD 4.11