Hlasování pro Steemit v soutěži | 1 SBI pro každého hlasujícího

in #cesky5 years ago

Čau lidi 😃

Vypůjčil jsem si oslovení od jednoho mkt mága - tak snad vás to osloví.

Na hackernoon.com se soutěží o sociální síť roku. Steemit dlouho dobu vedl, ale nyní byl přeskočen sociální sítí GAB - o té jsem dodnes ani nevěděl že existuje.

obrazek.png

Věnuji 1 SBI každému, kdo zahlasuje pro Steemit. Jako důkaz přiložte screen odvolení dolů pod tento článek, každému věnuji 1 SBI. Jde opravdu o jeden klik, jde o rychlou akci bez nějakých registrací nebo dokonce KYC.

Rychlost je nasnadě, soutěž končí za necelý týden. Zde je link na soutěž.

https://noonies.hackernoon.com/award/cjxcaksd46uok0b12ezynf20u


Takto vypadá, když je odhlasováno

PS. Pokud chcete vyhrát nějaký STEEM navíc, ten stejný screen dejte do komentářů také uživateli @theycallmedan pod tento článek - náhodně vybere pár soutěžících, které štědře odmění, celkem 1000 STEEMy.

https://steemit.com/noonies/@theycallmedan/vote-for-steemit-in-social-network-of-the-year

Sort:  

1.jpg

Pivko ti bohužel poslat nemůžu, neuváženě jsem je všechny zastakoval a teď mi nejdou posílat :)
Zkusím alespoň kafe.
!COFFEEA
Taky zkusím hlasovat na mobilu a z více prohlížečů, to by mohlo fungovat ;)

Mobil by mohl fungovat, ale prohlížeče asi ne, tipuji že tam bude omezení s IP adresou.

Jj, máš pravdu. Každopádně Steemit zase vede ;-)

Takže šance na výhru u Dana pořád je :) jinak SBI jsem rozeslal právoplatným účastníkům zájezdu :)

Děkujeme průvodci ;-)

coffeea Lucky you @ritxi here is your COFFEEA, view all your tokens at steem-engine.com Vote for c0ff33a as Witness

Je to tam :) !BEER

Bez názvu.png

Sorry, you don't have enough BEER in your account. You need 10 BEER in your virtual fridge to give some of your BEER to others. To view or trade BEER go to steem-engine.com

To view or trade BEER go to steem-engine.com.

Hey @ritxi, here is your BEER token. Enjoy it!

Do you already know our [BEER Crowdfunding](https://steemit.com/cryptocurrency/@beerlover/let-s-grow-and-update-the-beer-token-huge-crowndfunding-as-crowdsale)

Díky, přidávám ještě jedno pravidlo. Kdo mi pošle BEER, tomu přidám ještě 1 SBI navrch. 🍺

Nevím, jestli jsem už dneska nerozdal svůj limit:
!BEER

You need to own more BEER (6 BEER allows you to send 1 BEER per day)

Jsou někde vidět průběžné výsledky?

Hodnoty tuším ne, jen kdyby se vyměnilo pořadí předpokládám.

Škoda, že už je to nějakou dobu, co jsem hlasoval. Mohl jsem zkusit štěstí u Dana. No, co už! ;)
!BEER

Posted using Partiko iOS

Takže ti nešlo hlasovat? Pošli screen a máš SBI ode mě :-) i když od Dana jsou větší odměny. A koukal jsem, že Steemit už vede.

Nenapadlo mě, že na stránce bude vidět stávající hlasování. ;)

poslal sem ti druhý SBI, jeden za pivo a druhý za hlasování :)

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63576.35
ETH 3066.39
USDT 1.00
SBD 3.80