Best of 2018 in music - Songs, part #1

in #cesky5 years ago (edited)

Best of 2018 in music - Songs, part #1 (písničky jiné než české provenience)

Po nějaké době jsem se rozhodl napsat zase něco o mé zálibě - muzice (poslouchání, ne hraní ;-))
Tak jako každý rok jsem i v roce minulém poslouchal docela dost muziky. Zajímavé a pro mne nejlepší kousky z uplynulého roku zmíním v tomto článečku (a dalších asi 2 článcích), který se bude spíš skládat z videí a odkazů na písničky, které se mi opravdu v minulém roce zalíbili.
Možná si někde dovolím i popis. no snad mi za něj pak odpustíte...


Takže vzhůru do toho

Písničky nejsou řazeny od nejlepších ani naopak. Jen prostě tak, jak mi to přišlo pod ruku...

První je písnička Colossus od Idles. Což je taková punková pecka (a nejen tenhle song ale celá deska, na které se objevila), jaká tady již dlouho nebyla (možná před rokem jejich předchozí album Brutalism)... a možná dlouho nebude.


Dunce od Ed Schrader's Music Beat, což byla pro mne do doby, něž jsem si poslechl jejich desku Riddles, absolutně neznámá skupina, ale tento song a i jejich deska mne už k zapamatování jejich názvu donutila...


Espionage od Preoccupations tento post punk, art punk s trochou gotiky není taky úplně k zahození...


Turn It Up od Alice Bag, feministky z LA, která se asi živí vesmírnou energií, protože nechápu, že i ve svých 60 letech se chová tak, jako když v polovině 70tých let začínala se svou punkovou kapelou Bags. Upozorňuji, že její songy a videa nejsou pro homofoby :-)


Tak to by pro dnešek stačilo. Budou následovat další v dalších dnech...

Best of 2018 in music - Songs, part #2
Best of 2018 in music - Songs, part #3
Best of not my super favorite music of 2018

Sort:  

As a follower of @followforupvotes this post has been randomly selected and upvoted! Enjoy your upvote and have a great day!

Hi @shebe!

Your post was upvoted by @steem-ua, new Steem dApp, using UserAuthority for algorithmic post curation!
Your UA account score is currently 2.430 which ranks you at #17653 across all Steem accounts.
Your rank has dropped 4 places in the last three days (old rank 17649).

In our last Algorithmic Curation Round, consisting of 346 contributions, your post is ranked at #323.

Evaluation of your UA score:
  • Only a few people are following you, try to convince more people with good work.
  • The readers like your work!
  • Try to work on user engagement: the more people that interact with you via the comments, the higher your UA score!

Feel free to join our @steem-ua Discord server

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66772.03
ETH 3237.54
USDT 1.00
SBD 4.25