Best of 2018 in music - Songs, part #2

in #cesky5 years ago (edited)

Best of 2018 in music - Songs, part #2 (písničky jiné než české provenience)

Tak a mám tady druhou část pro mne nejlepších kousků hudby z uplynulého roku. Zase to bude spíš skládat z videí i s drobným popisem.
Možná si někde dovolím i popis...


Takže vzhůru do druhé části

Písničky nejsou řazeny od nejlepších ani naopak. Jen prostě tak, jak mi to přišlo pod ruku...

První je písnička Raise Your Voice Joyce od Fucked Up. Taková punková-rock-hardcore-popová pecka s trochu politickým nádechem. Já mám prostě rád skočné věci, i když jsem na to už starý ;-)


Raindrop Blue od King Tuff, což byla pro mne taková neznámá. Vybral jsem si ji z desky The Other, kterou jsem si poslechl i kvůli docela dobrým recenzím...


77 od Alice Bag popis této písničky bude podobný jako u písničky Turn it up... podívejte se tedy na popis u ní, který jsem napsal v části #1


Rank & File od Moses Sumney, výborná alternativní záležitost s mírným nádechem do popu. Chytla mne za ucho na Rádiu 1, od té doby je v mém výběru za rok 2018.


So Long, and Thanks for All the Fish od A Perfect Circle, jedna z pozitivních informací tohoto roku byla informace, že A perfect circle stále ještě žijí a mají i novou desku. Toto je jedna poprocková kráska z této desky...


Tak to by pro dnešek stačilo. Budou následovat další v dalších dnech...

Best of 2018 in music - Songs, part #1
Best of 2018 in music - Songs, part #3
Best of not my super favorite music of 2018

Sort:  

well the best music in my opinion of all time is VHS DREAM-SHE

if you think so, why not...

Congratulations @shebe! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 17000 upvotes. Your next target is to reach 18000 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemWhales has officially moved to SteemitBoard Ranking
SteemitBoard - Witness Update

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63458.69
ETH 3084.37
USDT 1.00
SBD 3.99