Ostravská patriotka - Věra Špinarová

in #cesky5 years ago

Povedená/nepovedená socha Věry Špinarové

I kvůli několika článkům v mediálním balastu dnešních dní a let (https://ostrava.idnes.cz/adam-pavlik-spinarova-socha-mojescik-husuv-sad-fqy-/ostrava-zpravy.aspx?c=A181026_102013_ostrava-zpravy_jaga) jsem se při odchodu z oslav 100. výročí vzniku Československa, vydal po cestě k autu ještě konečně podívat na tak v médiích omílanou sochu známe ostravské rodačky Věry Špinarové.
Musím říct , že v oboru sochařství nejsem znalec, ale proti soše nemohu říct ani popel. Snad jen kromě toho, že je až moc "realistická" (mám rád spíš trochu abstrakce) a taky že zlatá barva není moje oblíbená.
WP_20181027_16_36_07_Pro.jpg

Takže příště snad jen alespoň nějakou soutěž o to, kdo nějakou příští sochu bude dělat. Prostě ne ten systém, který byl zde zvolen tj. ruka ruku myje.
Pokud to dopadne podobně, úplně bych toho sochaře nezatracoval...


All photos was made by Nokia Lumia 930 smartphone


Sort:  

Takovéhle sochy si nechávají stavět v Africe a v Rusku zbohatlíci na hroby... Mně se tedy nelíbí vůbec. Ale neznal jsem ji osobně. Jí by se to třeba líbilo...

No takto barevné sochy se mi taky nelíbí. Jak říkám, až na tu barvu je vše OK...
No a taky jsem ji neznal, to spíš moje máma :-)

Congratulations @shebe! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 12000 upvotes. Your next target is to reach 13000 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

The new Steemfest³ Award is ready!
Be ready for the next contest!

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Hi @shebe!

Your post was upvoted by @steem-ua, new Steem dApp, using UserAuthority for algorithmic post curation!
Your UA account score is currently 2.452 which ranks you at #17075 across all Steem accounts.
Your rank has dropped 132 places in the last three days (old rank 16943).

In our last Algorithmic Curation Round, consisting of 234 contributions, your post is ranked at #220.

Evaluation of your UA score:
  • Only a few people are following you, try to convince more people with good work.
  • The readers like your work!
  • Try to work on user engagement: the more people that interact with you via the comments, the higher your UA score!

Feel free to join our @steem-ua Discord server

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61986.23
ETH 3026.15
USDT 1.00
SBD 3.75