1st Surfing / 1. SurfingsteemCreated with Sketch.

in #cesky5 years ago

Surf exp.jpg

steem_jazyky.png

I recently found this photo. It's a 12-year-old photo from summer adventure. I'm the hairy boy (2nd from right). I don't have hair now, but the love of surfing has remained.

It was summer 2007 and my friend called me: “Don't you want to go to France tomorrow? I met a Frenchman in a bus and he invites us to a villa for 2 weeks. ”

Yes, it sounded suspicious but I did not hesitate for a long time and started packing.

It was one of the best trips in my life. Super bunch, free living in a big French villa with swimming pool, daily trips, Bordeuax wine. It was just great and the best thing was that the foreign French didn't want compensation to us, he just liked the society and the Czech poeple. We just cut his giant garden.

One day he took us to the ocean that we had to try surfing. And since then I have waves in my head every day! And I didn't actually ride it. I just fell from the slingshot in the water. But actually the alien Frenchman completely changed my way of life. I'm sorry to see him no longer, he was a great man.

The only trip thorn was the way back. We didn't get into the car anymore and we went back by the hitch-hiking. With a stop in Pamplona, ​​Spain, for running with bulls. A trip back to Bohemia was probably my most exhilarating adventure in the glitter, but it was another time 😊.

Life Is Better When You Surf!
Nedávno jsem našel tuhle fotku. Je to 12 let stará fotka z prázdninového dobrodružství. Já jsem ten vlasáč (2. z prava). Vlasy už sice nemám, ale láska k surfing mi zůstala.

Bylo léto 2007 a zavolal mi kamarád: “Nechceš jet zítra do Francie? Potkal jsem nějakýho Francouze v buse a zve nás k sobě na vilu na 2 týdny, prej jedou 2 auta Čechů od něj z práce.”

I když to znělo podezřele, tak jsem dlouho neváhal a začal balit.

Byl to jeden z nejlepších tripů v mé životě. Super parta, zdarma bydlení v obrovské francouzské vile s bazénem, každodenní výlety, Bordeuax víno. Byla to prostě paráda a nejlepší bylo, že ten cizí Francouz po nás nic nechtěl, prostě jen měl rád společnost a Čechy. Akorát jsme mu posekali jeho obří zahradu.

Jednoho dne nás vzal k oceánu, že musíme zkusit surfing. A od té doby mám vlny v hlavě každý den. A to jsem vlastně vůbec nejezdil. Jen jsem padal z prkna ve vodě. Ale vlastně ten cizí Francouz mi úplně změnil směr života. Škoda že už se s ním nevídáme, byl to skvělý člověk.

Jediný trhlinka výletu byla cesta zpět. To jsme se už nevešli do auta a jeli zpět stopem. Ještě se zastávkou ve Španělské Pamploně na běhaní s býky. Cesta stopem zpátky do Čech bylo asi moje největší dobrodružství v životě, ale to až jindy 😊.

Life is better when you surf!
Sort:  

Congratulations @surfercz! You received a personal award!

DrugWars Early Access
Thank you for taking part in the early access of Drugwars.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Are you a DrugWars early adopter? Benvenuto in famiglia!

You can upvote this notification to help all Steem users. Learn how here!

Tý jo, dva tejdny v Bordeaux ve vile zní samo o sobě dost dobře :D

Jo bylo to fakt skvělý. Hlavně to byla rodina, co měla obrovský vinice a dost velký sklepy. Tak mám i fotku jak piju víno starší než já barbarsky z flašky :-D.

Pražák? :D

Strakonice :-D

Jak píšeš, vlny ti asi na hlavě nezůstaly, ale v srdci ano :)) Ty jo super trip. A Bordeaux je super. Půl roku jsem byla v Lyonu a tam to bylo také na skok na dobré víno. Francouz byl hodně open-minded, s takovýma se často nepotkávám. .)

Přesně tak :-). Trip byl fakt super a Bruno byl prostě frajer, taky už jsem pak takovýho člověka nepotkal. Ten si uměl života fakt užívat :-).

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63754.85
ETH 3055.95
USDT 1.00
SBD 3.85