Jak vytrvat na Steemitu..

in #cesky5 years ago (edited)

Vážení a milí Steemiťáci. Čtu ve vašich článcích , jak odsud odchází nováčci .

Když to vezmu podle sebe rozdělil bych je do několika kategorií:

Podle mého odhadu na steemit přichází hodně lidí s informací, že jim Steemit platí za všechno, za upvote, články, komentáře, fotky a.t.d .Po pár dnech, kdy zjistí, že se jim (díky týdenní lhůtě) skoro žádný zisk negeneruje sklamáni odcházejí. Nikde přece není nic zadarmo a ani tady z nikoho nebude za týden milionář. To si mnozí neuvědomí. Tito lidé podle mne NEJSOU požadovanou součástí této rozrůstající komunity.

Další skupinou jsou lidé , kteří mají můj handicap - neumí anglicky. 

Pro takové lidičky veškeré nastavování popisky a jiné terminologie ,navíc pokud jim prohlížeč nepřekládá stránky nastaví pro další rozvoj zeď přes kterou se horko těžko dostávají.Možná bych i napsal zabrzdí. Takový ten pocit zoufalství a beznaděje kdy člověk by chtěl,ale nejde mu to ho staví do pozice rozhodnutí. 1- nejde to KONČÍM! nebo 2- Odložím to a pak se k tomu vrátím, třeba mne něco napadne.

Myslím,že tato skupinka nováčků se dá zachránit. Stačí proto málo. Potkat takové lidičky jako @womic, @babajaga01 , @krakonos , @petrvl , @jjprac , @podnikatel - kteří poradí jak s hrou na steem Monsters ,pomohou s účty, nastavením, půjčí z vlastní vůle prostředky bez jakékoli žádosti . Opravdu Děkuji za takové lidičky.@womic tobě na prvním místě.

Takovou obrácenou kartou tohoto článku je například @holdonla . Jeho filosofií je zřejmě přece nebudu pomáhat,když mne taky nikdo nepomohl! Možná co kdyby byl časem lepší než já? To nedopostím! Nevím. Pro mně je takový přístup ubohostí. A dokonce jsem byl u toho když to zakazoval i jiným aby pomohli. Nebudu jmenovat komu aby mu ještě neudělal zle.

Vážení, pokud by někdo mohl, chtěl, či dokonce se do toho pustil,navrhuji proto abychom takové lidi eliminovali - vytvořit odkaz  pomoc novým členům , kde by se udělali v podstatě návody jak na steemit  a Steem monsters v češtině ,napsat tam rady ohledně prohlížečů, peněženek a jiné,aby mohl nováček roztáhnout křídla a dostat chuť do psaní a zkoumání . To jsem se zase rozepsal..

Nevím, zda na Steemitu existuje něco jako diskusní forum kde by komunikace probíhala v několika rovinách - steemit forum, odkazové forum(například cesky), soukromé (komunikace mezi jednotlivými členy-soukromé zprávy) Pokud existuje prosím o odkaz jak se tam dostat a pokud ne zkusit to někomu kdo to může ovlivnit navrhnout.

Pokud Máte na to nějaký názor , prosím o komentář kde mi to sdělte . i malá zpráva , rada ,návrh řešení mi udělá radost a já aspoň budu vědět, že se tyto články čtou a ne že se jen mechanicky kliká pro zisk.
Děkuji Všem předem za odezvu..

Sort:  

Fórum jako takové Steemit (či Steem) nemá, pokud tedy nevzniklo v poslední době. Avšak existuje steem.chat a na něm má účet odhadem nejméně třetina všech steemerů. Pokud sháníš kontakt na steemery se zvučnými jmény, většinou je na steem.chatu najdeš. Najdeš tam i český kanál, ale prakticky se nepoužívá (alespoň prozatím).

ačkoliv jsme tu každý sám za sebe přesto jako komunita si pomáháme radou nejen nováčkům ale každému členovi který něco neví a zeptá se. pokud je tu někdo kdo ví tak i poradí. taky patří k dobrému zvyku dát každému česky píšícímu autorovi follow (sledování) a pokud možno upvote ke všemu co je napsáno v češtině a je to alespoň trochu ke čtení. já osobně nejsem moc aktivní autor ale jako člen této komunity se snažím každý den upvotovat vaše články a tím pomoci komunitě k růstu.
ve vzájemné pomoci a podpoře je síla této komunity.

Českej diskusní kanál existuje na discortu, ale vlasně to rozhraní není úplně nejednoduší podle mě, ale pokecat česky tam můžeš :) i když moc velká aktivita tam není :)
https://discord.gg/Q3YKav

Lidem, u kterých vidím zájem, rád pomůžu, když je to v mých silách. Je to i v zájmu nás všech, abychom se kvalitně rozrůstali ;-)
Jinak částečně v češtině je i steemití rozhraní https://busy.org
A co tam není česky, translator snadno přeloží ;-)

Registrace na Steemit sama o sobě z nikoho milionáře neudělá...

Jinak drtivá většina Steemiťanů píšících v #cesky Ti ráda poradí, pokud sami budou vědět. Ale asi jako všude, nikdo Tě nepovede za ručičku, musíš chtít se učit. Z Tvého postu jsem pochopil, že máš zájem se prokousat dál i přes jazykový handicap. Takže první krůček k úspěchu ;)

Je možné, že se časem objeví i nějaké české rozhraní. Třeba jedním z lidí, kteří stojí za Steeve.app je čech. Ale pro 30 aktivních lidí nikdo jazykovou mutaci tvořit nebude...

Pokud chceš nějaký chat, tak máme server na Discordu: https://discord.gg/npYfTC5

Za steeve.app stojí Češi tři. ;)

No vídíš... Já si psal jen s jedním z nich, po ostatních jsem nepátral ;)

Děkuji za radu

Congratulations @transom! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got your First payout

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness and get one more award and increased upvotes!

K tomuto jen dvě věci. Jedna je lenost si informace sám získat to zamená přečíst a přeložit si články (za to že neumíš anglicky vážně nemohu), nicméně existují překladače.
Druhá pomluvy na steemit myslím nepatří. K tomu máš FB. :)

To nejsou pomluvy ale konstatování, a můj názor. Ten si udělá každý sám. Dál se o tom nehodlám bavit . A je dost ubohé ze msty mi sklopit vlaječku .

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64332.82
ETH 3146.25
USDT 1.00
SBD 4.17