TAKY SI STÁHNU TEN ACTIFIT CO TADY VIDÍM ŽE POUŽÍVÁTE

in #cesky5 years ago

Dnes ní den probíhal následovně :
ráno v 5 vstanu a v 6 sedám na kolo a jedu lesem 4 km do práce . Tam trávím nějakou prací 9 hodin . Dnes to třeba byla výroba olověných profilu pro pány umělce na vitrážová okna
WP_20190409_06_40_57_Pro.jpg
tady je jeden z mnoha našich zákazníku a jeho práce
8b16ebc056e613024c057be590b542eb.jpg
vitráže Drábek
Takže jsem udělal asi 600 metru profilu a vydal jsem se unavený na kole domu. Jenomže dá rozum že když je to 4 km z kopce ráno tak je to samé do kopce odpoledne . S nechutí šlapat jsem se vydal domu a v pulce lesa jsem dohnal 4 kusy takzvaných sportovců , všichni byli jak z katalogu . Nová kola , upnuté oblečení a veškeré ochranné prostředky . Já je samozdřejmě chválím ale já na sobě pracovní oblečení , staré kolo a v batohu notas a nákup . Škoda že nemam zrcátka na kole , chtěl bych vidět ten výraz když jsem je předjel a to vážně nejeli pomalu. Tím ale den pro actifit apku nekončí doma mě čeká práce jak na kostele a kde jsou moje aktivity jako inline nebo lezení . Na skály se nedostanu ale ani na bolder nemám čas . Zítra to schválně zkusím

Sort:  

Actifit je k mání pouze na Apple nebo Android. Pokud se ti to někam povede stáhnout, tak si to užij ;-)

Držím ti palce, ať se aplikace dočkáš. Aktivitu bys využil dvojnásob ;)

Ze srdce Ti přeji, aby se Ti to na rozdíl ode mě povedlo nainstalovat!

polámal se mi android a náhradní mám microsoft a tam to taky nemůžu najít takže taky mam smolíka

Congratulations @womic! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 40 posts. Your next target is to reach 50 posts.
You made more than 500 upvotes. Your next target is to reach 600 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

The Steem blockchain survived its first virus plague!

You can upvote this notification to help all Steem users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63851.10
ETH 3059.36
USDT 1.00
SBD 3.85