Přišla pošta

in #cesky5 years ago

Emailová schránka dnes možná i z větší části doplňuje tu fyzickou, která je zavěšená na domovních dveřích nebo je umístěna v jejich blízkosti. Email je dnešní náhradou dopisu a to téměř se vším všudy. Může být podepsán digitálním podpisem a hlavička emailu ukáže kudy zpráva putovala.

A tak si probírám denní korespondencí. Reklamy, osobní a další. Když v tom mi padne oko na mého starého známého Thibauta LeBrasse. Jak už je to dlouho, co jsem se sním neviděl. A najednou mi píše. Copak mi asi chce, lišák jeden podšitej?
Tak si tak pročítám jeho sdělení. Dozvídám se, že na mne úplně tak z cela nezapomněl a je tady se mnou již nějako dobu. Vlastně jeho škodolibý software, který se mi kouká pod ruku.

image.png

Jak se mu asi daří, že si na mne vzpomněl. Zřejmě zažívá těžké (finanční) časy, že chce nějaký ten bitcoin na živobytí. Dokonce připravil i QR platbu, abych to neměl příliš složité. Co že to vlastně píše?

image.png

Jejda. Prý mám dobrý vkus. Zaznamenal mne při sledování videí s né moc oblečenou, spíše úplně bez oblečení, tématikou? A že s radostí toto video, kde je ono video a zároveň moje maličkost zároveň, ukáže mé manželce? Jé, to bude veselo, jestli to zjistí. Hned ráno jsem poslal zmiňovanou částku, aby je měl co nejdříve. Ale poslat by to mohl, alespoň mě, abych věděl jestli nevypadám moc přiblble. Akorát nechápu, proč stejnou zprávu poslal i manželce. Že by také měla své favority v této kategorii? Doufám, že nezaplatí, moc rád bych se na ni podíval.


Konec vysněné pohádky autora emailu. Tento způsob vyděračských emailů už začíná být trochu staromódní. Tuším, že už je to minimálně třetí vlna takové nevyžádáme pošty. Je doporučeno zprávu smazat jako spam, aby další příchozí zprávy z této adresy byly také zařazeny do spamu. Berte v potaz, že odchozí adresa je podvržená. Buď úplně je neexistující, nebo je použita adresa nějakého úplně nevinného uživatele. Což se mi už také dříve stalo. Pře několika lety jsem dostával hlášení, že má adresa byla zařazena jako spamová. A to jsem nic neposílal. Ale zpátky k tomuto emailu.

Zapojíme selský rozum. A? Uvádí moje zaznamenání mou vlastní web kamerou při sledování erotických videí. Pokud operujete na počítači, kde webovou kameru vůbec nemáte. Tak už v tuto chvíli víte, že autor emailu nic mít nemůže. Leda by byl opravdu génius a dokázal by simulovat činnost zařízení, které fyzicky neexistuje.

Za další uvádí, že má zcela pod kontrolou můj počítač. Přístupová hesla a další. A teď si odpovězte na otázku. Proč, když má přístup k přihlašovacím údajům, proč si mé účty už nevybral? Proč mu to musím posílat? Že by nějaký háček?

Argument, že všechna data jsou již na vzdáleném serveru také moc neobstojí. Jelikož se chlubí již sestříhaným videem. Nejspíše je tím myšleno obraz z webkamery, který je vložen do videa se záznamem obrazovky. Nejenom, že tento úkon by vyžadoval nejen čas, ale i dostatečně výkonný hardware a to vše si vynásobíme počtem rozeslaných emailů. Dostaneme se na nesplnitelný úkol. Nehledě na to, že odeslání videa, což lze považovat za objemnější porci dat, by jistě některým uživatelům neunikla. Dříve či později by se zdroj takové aktivity jistě odhalil.

Stejně jako každý dopis, tak i email má svou poštovní známku. Tou je hlavička emailu. V rozhraní seznamu si ji zobrazíte roz kliknutím tlačítka Další v dolní části emailu. Celou hlavičku, která se zobrazí v novém okně, zkopírujte ji třeba sem do této služby. Pokud by poštovní servery dávali jako pošta kulaté razítka. První by bylo z Brazílie, druhé švýcarské. Třetí by bylo od tokijského poštmistra a odtud email cestoval do mé schránky, umístěné v Praze.

image.png

Takže v tuto chvíli s manželkou očekáváme videa, protože ani jeden jsme nezaplatili. :) V jednom bodu se s autorem emailu schoduji. Nabádá k nákupu bitcoinu. Což jsem uposlechl a přikoupil si. Jen s tím rozdílem, že jsem si jej zaslal na svou vlastní peněženku.

Další zajímaví věc je ta. Sledovat uvedenou adresu, jestli opravdu někdo zaplatí. Při minulé vlně, asi po měsíci se na mnou sledované adrese objevilo asi 10 plateb. Bohužel, pořád je tato činnost zisková a dokud bude zisková, budou ji stále zkoušet.

Odkaz na blockchain.info
Jestli jste také obdrželi také nějaké adresy, můžete ji připsat do komentářů.

Posted using Partiko Android

Sort:  

Jsem přesvědčen, že se to vyplácí a vždy se najde trouba, který zaplatí...
Ale sledovat BTC adresy mě nenapadlo... Tak až mi zase něco pošlou ;)

A je to tady. Druhý den po odeslání emailů tu máme už dvě transakce. Jedna na 0,099 a druhá o hodnotě 0,005 BTC. Tak to je vidět, že je to pořád výdělečný byznys.

Posted using Partiko Android

Thank you so much for being an awesome Partiko user! We have just given you a free upvote!

The more Partiko Points you have, the more likely you will get a free upvote from us! You can earn 30 Partiko Points for each post made using Partiko, and you can make 10 Points per comment.

One easy way to earn Partiko Point fast is to look at posts under the #introduceyourself tag and welcome new Steem users by commenting under their posts using Partiko!

If you have questions, don't feel hesitant to reach out to us by sending us a Partiko Message, or leaving a comment under our post!

Chodí to z nejrůznějších adres, je jich spousta. Před pár dny jsem tím byl taky zavalen :-)
Občas mi chodí i podvodné maily od Aleny Černé z Komerční banky :-)

Mám v paměti asi deset adres, kterým jakž takž důvěřuji. Vše ostatní letí rovnou do koše bez otevírání.

Congratulations @xlisto! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got more than 2000 replies. Your next target is to reach 2250 replies.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

The Steem blockchain survived its first virus plague!
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64006.33
ETH 3077.08
USDT 1.00
SBD 3.87