Storm / Bouřka

Photographers mostly try to make technically perfect pictures and I'm not an exception. But sometimes the imperfect photo works. When I saw in the spring, the Prague rushing strong storm, so I prepared the camera on a tripod and tried to capture storm. I planned to capture lightning as it slammed into the tallest building in the borough. It happened on just four shots, but with the lightning came the rain that hit the closed window. So there are water drops in the photo. But for me, photography has a lot of atmosphere despite this little deficiency. What do you think about this ?



_M4A7441.jpg
Be sure to click on the image to view full screen!


Categorycityscapephotography
SettingsISO 100, 50mm, F8, 25s
CameraCanon 7D Mark II
LensCanon EF50/1.4
LocationPrague, Czech republic

Fotografové se většinou snaží dělat technicky dokonalé fotky a já nejsem vyjímkou. Ale občas se stane, že nedokonalá fotka funguje. Když jsem na jaře viděl, že se na Prahu řítí silná bouře, tak jsem si připravil fotoaparát na stativ a zkusil bouři zachytit. V plánu jsem měl zachytit blesk jak praští do nejvyšší budovy ve čtvrti. Stalo se tak hned na 4 fotografii, jenže s blesky přišel i déšť, který dopadal na zavřené okno. A tak jsou na fotografii vidět kapky vody. Ale pro mne má fotografie i přes tento malý nedostatek spoustu atmosféry. Co si o tom myslíte Vy ?


Thank you for the upvote, comments and following.

Sort:  

I nedokonalost je krásná. Jak se fotí takový blesk? Jednou jsem to zkoušel taky. A výsledek? Černočerná tma.

Je třeba mít nějaký objekt, na kterém si můžeš změřit expozici. Tady v tom případě mám město a aby bylo vidět musel jsem mít expozici při cloně F8 asi 20-25 sekund dlouhou. A pak už jen nastavit časosběrný snímání s parametry, který potřebuješ a doufat že se alespoň nějaký blesk trefí do toho časového okna.

Díky za vysvětlení postupu.

Myslím, že to vypadá hodně dobře ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63855.79
ETH 3113.00
USDT 1.00
SBD 4.04