Haftalık Cointurk Kürator Projesi 11.07.2018

in #cointurk6 years ago (edited)

1.png

Merhabalar, Kuşadası ekibinde küratör olarak çalışmaktayım. Her gün tr ve cointurk etiketini kullanarak paylaşımda bulunan steemit.com üyelerinin yazılarından 5 adet yazı seçiyorum. Kuşadası ekibinde yer almaktan memnunum. Kuşadası ekibine küratör projesini başlattıkları için teşekkür ederim.

Bu Hafta Neler Yaptım?

#tr ve #cointurk etiketini kullanan üyelerimizin yazılarının inceledim.
• Her gün incelediğim, özgünlüğünebakarak seçtiğim 170-200 yazı arasından küratör olarak 5 tanesini seçtim.
• İncelediğim yazılarda eksik gördüğüm yanların düzeltilmesi için üyelere çeşitli tavsiyelerde bulundum.
• Cointurk Discord Sunucusu üzerinden gelen sorulara cevap verdim.
• Sisteme ve sistemi kullanan üyelere yardımcı olabilmek adına kusadasi ve cpxturk-destek hesaplarındaki bilgileri okuyarak daha fazla bilgi sahibi olmak adına çalışmalar yaptım.
• Her hafta Youtube projesi için haftalık projeye katılan üyelerin makalelerini okuyarak bilgi içerikli yeni bir makale hazırladım.

232.png

Sort:  

Hafta boyu seçilen makaleleri görebilir miyiz acaba?

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66038.71
ETH 3178.89
USDT 1.00
SBD 4.05