Değişim Vakti

in #cointurk6 years ago (edited)
Merhaba steem dostları. Bugün sizlere hayatımda başlayan büyük bir değişim hareketinden bahsetmek istedim. 2007 yılında üniversite tercihimi dershane hocalarım yapmıştı ve ben ergenlik sorunlarımla çok meşgul olduğum için hiç tercihlerime bile bakmamıştım. O dönemler bilgisayarım yoktu ve nereyi kazandığıma bakmaya İnternet kafeye gitmiştim. İnternet kafede sonuçları açtığımda "İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü - Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği" yazıyordu. Çok güzel istediğim bölümü kazanmıştım ama neredeydi bu okul?

Adından anladığım kadarıyla İzmir'deydi :) Ama ben bu okulun adını hiç duymamıştım tıpkı bazılarınızın böyle üniversite var mı diye düşündüğü gibi. Hemen anlamak için google haritalara girdim. Sonucu gördüğümde şok oldum. İzmir'de düşündüğüm yer sadece İzmir il sınırları içindeydi. Çok uzun bir süre kayıt olmamayı düşünsem de sonuçta ailemin de zoruyla kayıt oldum ve üniversiteye başladım. İşte güzel İzmir'de yaşamaya bu şekilde başladım ve bugüne kadar İzmir'de yaşadım. Üniversite bittikten sonra da Manisa'da çalışmadım ve İzmir'in güzelliğinden dolayı Manisa'ya taşınmayı hiç düşünmedim.

Ancak, bu şehirden ayrılma vakti geldi çattı. İş yerimde yaşadığım problemler ve sağlık sorunları nedeniyle bu şehirden artık ayrılmam gerekiyor. Ama İzmir'in bendeki yeri her zaman ayrı olacak. Bunun en büyük nedeni hayatımın aşkını İzmir'de görmüş olmam ve burada evlenmem olacak. Şimdi Ankara zamanı geldi. Belki oraya alışmamız çok kolay olmayacak ama eninde sonunda alışacağız. Fakat hiç bir zaman İzmir'i unutacağımızı sanmıyorum. Her ne kadar üzülsem de

Tebdil-i mekanda ferahlık vardır.

diyerek bir yola çıkıyoruz. Umarım bizim için en iyisi olur. Hayatımızın her bölümünde zaman zaman değişiklik şart diye düşünüyorum. Büyük değişim başladı. Ankara anılarımı da sizinle paylaşacağım günler yakındır.

Görsel Kaynak 1
Görsel Kaynak 2

Sort:  

Hayat bazen insanın yüzüne bir kere gülümsüyor bunu iyi degerlendirmek lazım :)

Tamamiyle katılıyorum. Denemeden hiç bir şeyi bilemezsin.

Big percentage of students go through teenage problems, interesting description of your study time.

Thank you, actually I described my life in Izmir and announced leaving from this city.

Yes, i translated it to English. Thank you

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 64799.61
ETH 3102.94
USDT 1.00
SBD 3.83