Cointurk Haftalık Küratör Raporu 06.06.2018

in #cointurk6 years ago


D75vZo.png

ayrackusadasi.png

Son kez küratör raporumu yayınlıyorum. Bu yolculukta #tr etiketine destek veren @try-market ve @kusadasi'na teşekkür ederim. Yaz geldiğinden dolayı işe girmem gerekmekte ve #cointurk ekibine eskisi gibi destek olamayacağım için, bu son raporumdur. Şu ana kadar seçtiğim tüm arkadaşlara ve seçilemeyen herkese başarılar dilerim, #tr etiketinin gelişimi için çalışmalara devam edeceğim. @kusadasi'nin yaptığı yarışmalara ve etkinliklere katılarak ve duyurarak destek olmaya da çalışacağım. İleride tekrar beraber çalışmak dileğimle.

Bu hafta boyunca 2 defa cointurk kanalında kullanıcılar ile sesli sohbet gerçekleştirdim. Bu sohbetlerde özellikle yeni gelen bir kaç arkadaşla tanıştık.
Kendilerine steemit hakkında bilgiler verdim. Sohbetlerin sonrasında bu arkadaşlar cointurk etiketini kullanmaya ve daha kaliteli bloglar yazmaya başladılar.
Böyle devam edeceklerini düşünüyorum.

Bununla birlikte, steemiti arkadaşlarına da önereceklerini söylediler, sayımız artacak gibi gözüküyor.

Cointurk Haftalık Küratör Raporu 06.06.2018

TR

  • Cointurk etiketini ve #tr etiketini inceledim.
  • Günlük olarak 180 ve 230 arasında yazı inceledim.
  • Steemite yeni gelen arkadaşlara yardımcı olundu.
  • Discord kanalına yeni gelen arkadaşlara cointurk anlatıldı.
  • Etiket kullanımında #cointurk artmasına teşvik için yorumlarımı arttırdım.
  • Her gün 4-5 blog seçerek oy almaları için önerdim. Eğer o gün kalite bakımından seçilmeyi hak etmediğini düşündüğüm bir blog varsa seçilen blog sayısını 5'e zorlamaya çalışmadım. Eksiği olan arkadaşlara önerilerde bulundum.
  • Kamp etkinliğine katılıp cointurk ve steemit'i anlattım. Bu hafta 2 yeni arkadaş kayıt olacağını söyledi.

ayrackusadasi.png

ENG

  • I examined the Cointurk tagand the #tr tag.
  • I've evaluated between 180 to 230 articles on a daily basis.
  • I helped the newcomers on steemit.
  • On discord channel, newcomers are now learned what cointurk is.
  • I increased comments to raise the #cointurk in tag usage.
  • I suggested 4-5 blogs every day to get votes. If I had a blog that I thought did not qualify for good quality that day, I did not try to force the number of blogs to 5.
  • I joined the camp activity and explained cointurk and steemit. 2 friends said they will register this week.

ayrackusadasi.png

Daha Önce Yayınladığım Raporlar


Küratörlük Duyurusu | Introducing Myself As a New Curator
18.04.2018
25.04.2018
02.05.2018
09.05.2018
16.05.2018
Cointurk Discord Sohbeti 17.05.2018
23.05.2018
Cointurk Discord Sohbeti 23.05.2018
30.05.2018

ayrackusadasi.png

Cointurk Discord Kanalı



Cointurk discord kanalına buradan ulaşabilirsiniz.

You can reach our discord channel in here.

ayrackusadasi.png

Cointurk Haftalık Küratör Raporu 06.06.2018 | Weekly Curator Analysis

ayrackusadasi.png

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64029.44
ETH 3157.04
USDT 1.00
SBD 4.02