Yeni Ekip Elemanı Arıyoruz 15.05.18

in #cointurk6 years ago

Şirketimiz için reklam ekibine yeni kişiler arıyoruz.

Pazarlama ve reklam işine yatkın olan kendine güvenen kişiler bizlere başvurabilir.

Verdiğimiz işleri zamanında ve eksiksiz bir şekilde yapmalı ,
Yaptığı işleri bizlere gösterip kanıtlamalı,
En önemlisi de yaptığı işlerin sonuçları gözükmeli.

Bizimle çalışmak istiyorsanız iş planınız , cv ve steemit kullanıcı adınız ile birlikte e-mail gönderiniz.

E-mail adresi : [email protected]

Sort:  

zamanım olsaydı başvurmak isterdim reklam ekibine :) ben de sizin küratörlerinizin tavsiyesiyle katıldım steemite :) bir çok kişiye de tavsiye ediyorum :)

oh dear @drfrostgirl, you don't seem to fit the requirement of a "he".:( Now come on Coinplug, if you are alive and kicking and walking this earth of ours, I'm sure you are aware that as we speak, women are fighting for equality with a particular major equality battle in the employment/corporate world and don't you think that wording like this is to advertise a position is part of the problem in the first place.

Congratulation cpxturk! Your post has appeared on the hot page after 15min with 3 votes.

Başvuru yaptım.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64852.72
ETH 3178.07
USDT 1.00
SBD 4.20