Artık TL ile Steem Alınabilecek! [CPXTurk&Gobaba Projesi]

in #cointurk6 years ago (edited)

gobaba.jpg

Mail Adresim : [email protected]

TL ile Steem alınıp satılabilen borsa: Gobaba

Merhaba arkadaşlar. Yakın zaman içerisinde @kusadasi ekibinden çok güzel bir haber aldık. Hepimiz TL ile steem alıp satabilmeyi umarken ve bunun için çabalarken @kusadasi ekibi ani bir süpriz yaptı ve Gobaba sayesinde bu dileğimiz gerçek oldu. Ben de bu fırsatı kaçırmadım ve hemen üyelik gerçekleştirdim. Eğer steem biraz daha düşerse bu borsa üzerinden steem alarak steemit' e aktarmayı düşünüyorum.

Gobaba Gelecek Vaad eder mi ?

Gobaba gördüğüm kadarıyla henüz yeni bir site ve beta aşamasında fakat steem alım satımında TL kullanması Türkiye için çok önemli ve kullanıcı çekeceğe benziyor. Bu yüzden ben olumlu bakıyorum.

Sort:  

Proje kapsamında eksiklikler vardır. Düzeltip tekrar yazınız. Discord destek ekibiyle iletişime geçiniz sonrasında.

Steemit_Kusadas_Ekibi.png

İlgilenildi.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64111.27
ETH 3065.56
USDT 1.00
SBD 4.00