Cointurk Haftalık İş Raporu | 13.05.2018

in #cointurk6 years ago

U5dsA74tQVScCuPThFuMYoakztyHsKE_1680x8400.png


Herkese merhabalar, yaklaşık 1,5 aydır @kusadasi ile çalışıyorum. Oluşturduğu #cointurk projesinin reklam ekibindeyim.


Bu raporda bu hafta yaptığım işlerden bahsedeceğim sizlere.


Bu Hafta Neler Yaptım?


  • Facebook ile ilgili paylaşım yapmayı durdurduk. Bir reklam çalışması yürütemediğimiz için farklı şekillerde #cointurk ve Steemit reklamı yapmaya başladım.

  • Twitter'dan kripto para uzmanları ile irtibata geçtim. Zaten kendileri kendi sunucularında düzenli olarak kripto para sohbetleri düzenliyorlar. Bazı sohbetlerini ise bizim Cointurk Discord sunucumuzda seslendirecekler. Şu an bunun planlamasını yapıyoruz. Eğer bu sohbetleri kaçırmak istemiyorsanız sunucumuza gelebilirsiniz.

  • Steemit'e ve Cointurk Discord sunucumuza yakın çevremden insanların katılımını sağladım. Aynı zamanda lripto para uzmanları ile de iletişime geçip Discord sunucumuza gelmelerini sağladım.

  • Reklam ekibi olarak yaptığımız haftalık toplantı raporunu @kusadasi'na ilettim.

  • Twitter'daki @altcoinrookie ile bir toplantı düzenledik. Kendisi ile güzel işler yapacağız. Sağ olsun desteğini esirgemeyecek. O toplantı raporunu da @kusadasi'na ilettim.

  • Discord sunucumuz üzerinden ya da özelden #cointurk projeleri ile ilgili soru soranlara destek oldum.


DQmTov3C5qkDCmBmz9WwiRncaUVtjo4bqdDrDyzFZRead1m_1680x8400.png


Siz de Cointurk Discord sunucumuza gelerek hem Steemit hem de Cointurk projelerimiz ile ilgili dilediğiniz soruyu sorabilir; @cpxturk-destek hesabını takip ederek Steemit ile ilgili faydalı makalelere ulaşabilirsiniz. Ayrıca @kusadasi hesabını takip ederek projelerimizi de takip edebilirsiniz.

Kuşadası Steemit


Kuşadası Discord
Sort:  

Merhaba @kamuhuzuru,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
@emrebeyler hesabından da oy aldınız.

@trdaily curation trail'e bu adresten katılabilirsiniz.

Yine görüşmek üzere! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 62710.59
ETH 3048.49
USDT 1.00
SBD 3.77