Güncel Projelerimiz

in #cointurk6 years ago

Gerçekleştirdiğimiz bir çok projeyi askıya aldık. Bunun nedenini bir önceki yazılarımızda açıkladık. Desteğimizi %100 kestik diyemiyoruz. Bunun yerine gerçek blog yazarlarına ve gobaba projelerimize katılan kişilere oy verimini yapacağız.

Destek Vereceğimiz Yazılarda Görmek İstediklerimiz:

  • Makalesinde kendi duygu düşüncesi olması. ( Bir yerden alıntı yaparsanız alıntınızın başına ‘’ > ‘’ ifadeyi koyabilirsiniz ve kaynak belirtebilirsiniz.)
  • Makalesini kendi çektiği fotoğraflarla desteklemesi. (örn. Geziye gittiğinizde gittiğiniz yerlerin resimleri , yaptığınız / yediğiniz yemeğin resimleri vb.)

Yazılar destek ekibimiz tarafından değerlendirilmeye alınacaktır. Bu projenin herhangi bir başalama ya da bitiş tarihi yoktur.
Makalelerinizin daha hızlı değerlendirilmesini istiyorsanız bizlere discorddan ulaşabilirsiniz.

Ayrıca devam eden diğer projemiz GOBABA projesidir.
-Gobaba Kayıt yaptırma
-Gobaba KYC yaptırma
Gibi projelerimiz devam ediyor.

ve Günlük Sadece Kripto Haberlerini Paylaştığımız Kanallara katılabilirsiniz.

Telegram Kanalımız

https://t.me/steemix

Facebook Adresimiz

https://www.facebook.com/kriptohaberleri

Twitter Adresimiz

https://twitter.com/coin_plugturk?lang=tr

Seçilen Logo Kuşadası - Şeffaf Arkaplan-01.png

Sort:  

This post was upvoted by @steemybot, Send at least 0.01 STEEM or SBD and get an upvote. Join my discord server for a free upvote for each post.
@steemybot our mission is to support high quality posts which raise the profile and value of the STEEM Blockchain.

Free upvote, not a bad deal @steemybot

Hocam yeri geliyor bilimsel içerik yazıyorum yeri geliyor toplumsal psikoloji üzerine yazıyorum. Benzer bir çok blogger var. Fotoğrafların kişiye ait olma zorunluluğu epey kısıtlıyor bizi. Herhangi bir içeriğimde %10 dahi içerik hırsızlığı bulamazsınız fakat tutup bermuda şeytan üçgenini anlatırken kendi fotoğrafımı kullanmam pek olası değil. Gezi yazıları dışında fotoğraf desteği almak mecburiyete dönüyor.

Yanlış anlaşılma da olmasın. Projeniz için teşekkür ediyorum. Sadece kapsamıyla ilgili bir eleştirim oldu. İyi çalışmalar.

Eleştiriler her şeyi ileri taşır, öneriniz iletilmiştir. Şuanlık bu şekilde ileride kurallarımız güncellenebilir.

Steemit_Kusadas_Ekibi.png

Sana katılıyorum Doctor. Bu zorunluluk sadece belirli bir kitleyi kucaklıyor ve birçok iyi yazarı dışarıda bırakıyor diye düşünüyorum.

Kararlarınıza saygı duyuyorum. Sadece @doctorbishop 'un dediği gibi fotoğraf konusunda kapsamı genişletmenizi rica ediyorum ben de. Çünkü sadece tek bir konu üzerinde yazmak, tek türde paylaşımlar yapmak mümkün değildir.

selamlar,
tryardim dağıldı (haklı nedenleri vardır) sizde bu işi bırakırsanız sanırım Steemit turkiye komple dağılır. Aslında istediğiniz şartlar mantıklı ama etkinlik olmadan bu işler zor.
En azından kyc onay yaptırmış kişiler arasında etkinlik yapılarak bu iş yürür aksi taktirde benim gibi bir çok kişi 0,10 dolardan yukarı kolay kolay çıkamayacaktır diye düşünüyorum.

Tebrikler. Doktorunda bahsettiği gibi görsel kuralı haricinde harika düşünce gerçekten.

Nice Post♥
My Blog Is Love Blog
please Go my profile and Just
One Upvote On My Post Please 👏

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63968.82
ETH 3136.80
USDT 1.00
SBD 4.28