Cointurk Dörtlük Yarışması Sonuçları

in #cointurk6 years ago (edited)

Seçilen Logo Kuşadası - Şeffaf Arkaplan-01.png

Günlük olarak yaptığımız Cointurk Dörtlük Yarışmasının kazanları belli olmuştur.
Öncelikle şunu belirtmek isteriz. Bu sonuçları incelerken çok fazla kararsız kaldık çok güzel eserler var ortada. Sonuçlar tek bir kişi tarafından değil ekip olarak belirlendi. Kazanan ve yarışmaya katılan tüm arkadaşları gönülden kutlarım.

KAZANANLAR

  • Birinci olan arkadaşımız @fadime ve dörtlüğü

Küçücüktüm coin aldım.
Fiyat düştü kalakaldım.
Daha hesap yapamazken
Kripto dünyasına daldım.

  • İkinci olan arkadaşımız @ctuka ve dörtlüğü

Derde dert katansın derde yaren olansın,
Bir düşüp bir kalkarsın, satoşimdeki yaramsın,
Göz görmez , el tutmaz ama blokchaindeki paramsın,
Elli bin doları görmeden satarsam sen bana haramsın

  • Üçüncü olan arkadaşımız @obulunmaz ve dörtlüğü

Sembolü güzel diye coin mi sevilir
Bu coine her seviyeden girilir
Temel, teknik çizen bilir
Steem coinin taaa dibidir

  • Ve yarışmaya katılan herkese ödüller verilecektir. Ödüller kısa zaman içerisinde dağıtılacaktır.

Cointurk Dörtlük Yarışmasına katıldığınız için teşekkür ederim. Her hafta düzenli olarak düzenlenecek günlük yarışmalarımız için discord kanalını ve @kusadasi profilini takipde kalınız.

Cointurk Discord Adresine Katılmak için Tıklayın

Sort:  

Çok teşekkürler :)

Tebrikler hocam

Kazana bütün arkadaşları tebrik ediyorum

Teşekkür ederim 😊

kazananlara tebrikler teşekkurler kuşadası bu güzel proje için

İlk defa bir yarışmada dereceye girmek güzeldi, teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64742.01
ETH 3172.49
USDT 1.00
SBD 4.10