Yeni Katılan Kişilere Teşvik Oyu

in #cointurk6 years ago

'cointurk' etiketini yaratıp Türkiye'de cryptocurrency marketini daha büyütmek için çalışmalar yapmaktayız. Türkiye'nin diğer ülkelere göre cyrptocurrency bilgileri çok az gibi gözüküyor. Cryptocurrency ve Blockchain şuan dünyaca en çok konuşulan haberlerden biridir. Biz başarılı olmak için bunun hakkında araştırmalar yapıp çalışmalıyız. Bunun içinde Türkiye'ye Cryptocurrency bilgilerini çalışıp bunu paylaşan kişileri destekleyeceğiz.

Steemite yeni katılmış kişilere teşviklendirme oyu vermeyi düşünüyoruz. Discord kanalımımıza katılımlar düzenli olarak sürüyor ve yeni gelen kişilere hoş bir karşılama yapmayı amaçlıyoruz.
Çok büyük bir oy olmamasına rağmen herkesin bir seferlik alabileceği bi şey.

Oy almak için bazı şartlarımız var.

Nasıl Katılabilirsiniz?

  1. @kusadasi id sini takip etmeniz gerekiyor.
  2. Discord kanalımımıza katılıp ''tr-join etiketi'' kanalına yazınızın linkini göndermelisiniz Discord kanalına katılım için
  3. Kendinizi tanıtan yazı yazarak discord kanalımımıza katıldığınızı gösteren bir fotoğrafıda paylaşmalısınız
  4. Yazınızı yazdıktan sonra kullanmanızı istediğimiz 2 tane etiket olacak ''cointurk'' ve ''tr-join'' Bu 2 etiketide yazmalısınız.

Kurallarda değişiklik ve ekleme olduğunda tekrar bilgi vereceğiz.


Steemit hakkında bilgi almak için @cpxturk-destek idsini takip edebilirsiniz.

Ayrıca 25.projemiz devam etmektedir. Aşağıdan projemize ulaşabilirsiniz.

25. Projemiz

Sort:  

Katıldımmm :) Çok teşekkürler projeleriniz için yeni gelenlere çok heves veriyorsunuz :))
https://steemit.com/tr/@drfrostgirl/ben-buralarda-yeniyim

Yeni gelen Türk kardeşlerimize destek olduğunuz için teşekkür ederim 😊 Platforma ilk geldiğimde çok zorluk çekmiştim. Sizin projeleriniz sayesinde bu platformda tutunup devam ettim.

herkese merhaba arkadaşlar, bende aranıza yeni katılmış bulunmaktayım, kendimle ilgili ilk yazımı kurallara uyarak hazırladım, umarım bir şeyi eksik yapmamışımdır, teşekkürler :)
https://steemit.com/cointurk/@fatiharslan/herkese-merhabalar-ben-de-araniza-katildim

Katıldım teşekkürler desteğiniz için. https://steemit.com/tr/@nedir/merhaba-steemit

@kusadasi Merhabalar bende katiliyorum. Herkese bol kazanclar arkadaslar https://steemit.com/tr/@baranturk/merhaba-steemit-baranturk-9951

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 71288.26
ETH 3580.30
USDT 1.00
SBD 4.77