Cointurk İş Raporu 13.05.2018 @mrtt

in #cointurk6 years ago

Selamlar cointurk ailesi, ben Mert biliyorsunuz ki kuşadasi destek ekibi üyesiyim. Bu yazım da sizlere bir hafta boyunca yapmış olduğum işlerden bahsedeceğim.

28. Projemizin Raporunu yayınladık buraya tıklayarak rapora ulaşabilirsiniz.

Şuanda aktif olan projelerimiz 25. ve 28. Projemizdir. Bunlara aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz. 28. Projemiz bugün 00:00 da bitecektir. Aynı zamanda steemit yeni yani mayıs ayında katılmaya başlamış kişileri desteklemek amaçlı teşvik projemiz bulunmaktadır. Bununla ilgili detaylı bilgiye aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

25. Projeye Buraya Tıklayarak Ulaşabilirsiniz.

28. Projeye Buraya Tıklayarak Ulaşabilirsiniz.

Yeni Gelenlere Özel Teşvik Projesi

Bu hafta içerisinde 1 defa eğlenceli discord saatlik yarışma düzenledik. Bu yarışmamıza güzel katılım oldu sorular biraz zordu fakat telafi amaçlı fazladan sorular soruldu.

Eğer yaşadığınız bir sorun varsa @cpxturk-destek hesabını ziyaret ederek sorunuza çözüm arayabilir. Eğer hala sorununuza çözüm bulamadıysanız, bizlere discord üzerinden ulaşıp sorununuzun çözümünü öğrenebilirsiniz.

Şirketimiz ile ilgili gelişmeleri ise @cpxturk üzerinden takip edebilirsiniz.

İş Raporum

Steemit üzerinden @kusadasi, @try-market, @cpxturk , @cpxturk-destek profillerine gelen yorumlar tek tek okunup incelendi. Gerekli olanlara cevap verilip bilgi edinmesine yardımcı olundu.

Discord kanalımız üzerinden gerek özel, gerek genel sohbet kanallarımızdan sorulara cevap verildi. Bilgilendirici açıklamalar yapılıp kişiye yardımcı oldum. Eğer sizinde sorunuz varsa bizlere discord kanalımız üzerinden sorabilirsiniz. Discord kanalımız ; https://discord.gg/Fzqx2

Proje kontrolleri yapılıp kişiler gruplara ayrıldı. Burada kaliteli makale yazan arkadaşlar ile normal makale yazan arkadaşların alacağı oy miktarına göre sınıflandırdım. Daha kaliteli makale yazabilmeniz için sizlere bilgi verici makale hazırlayıp bu makalemin giriş paragrafında sundum. Onu okuyarak daha detaylı bilgi sahibi olabilirsiniz.

Proje kontrolü sırasında hata yapmış olan arkadaşlara hatalarını bildiren yorum bıraktım. Bu hataları düzeltip bizlere ( Destek ekibi arkadaşlarıma ) discord kanalımız üzerinden dönmesini söyledim. Bize discord kanalımız üzerinden dönen arkadaşların projeleri tekrar incelenip onaylanma işlemi yapıldı. Eğer projenize yorum attıysak lütfen bizimle discord kanalımız üzerinden iletişime geçiniz.

Genel anlamda proje önerilerimi, proje geliştirme önerilerimi '' cointurk '' projelerini daha verimli hale getirme adına öneriler sundum. Bu önerileri sizlerden bizlere iletilen önerilerdir ve ben bu önerilere kendi yorumumu katarak ve daha detaylandırılarak @kusadasi'na illetim.

Bu hafta içerisinde 1 tane discord saatlik yarışma yaptık. Bu yarışma için hafta içerisinde sorular hazırladım. Bu soruları @kusadasi onayına sundum. Onaydan geçen soruları siz değerli kusadasi sakinleriyle discord kanalı üzerinden sordum. İlk doğru cevap veren arkadaşları listeleyip, makale haline getirdim. Bu makaleyi sizlere @kusadasi profili üzerinden yayınladık. Bu yarışmamızın devamı gelecektir. Sizlerde bu yarışmadan haberdar olmak için discord kanalımızda aktif bir şekilde bulunabilirsiniz.

Gün içerisinde spam profil kontrolüne başlandı. Bu kontroller esnasında spam olduğu belirlenen kişiler listelendi ve ''cointurk'' projelerine katılmamaları adına ekip arkadaşlarımla paylaşıldı. Sizlerinde bunlardan haberdar olması adına yakın zaman içerisinde bu konu ile ilgili çalışmalar yapılmaktadır.

Proje tanıtımlarımız aktif bir şekilde forum üzerinden yapıldı. Bu platformlara da destek sağlandı. Gelen sorular cevaplandı. Yardım edilmeye çalışıldı.

28 . Proje raporu yazıldı ve yayınlandı. Bu rapora makale başındaki linkten ulaşabilirsiniz.

Not:

Kaliteli makale hakkında ki sorularınıza projeniz onaylandıktan sonra cevap vermek zorundayım. Bunun amacı ise, diğer kişilerin hakkına girmemektir. Bu yüzden projeniz onaylandıktan sonra istediğiniz soruyu bizlere sorabilirsiniz.

Durmadan büyüyen Cointurk ailesine sonsuz teşekkürlerimi borç bilirim. Bize görüş ve desteklerinizi discord kanalımızdan iletebilirsiniz.

DQmTov3C5qkDCmBmz9WwiRncaUVtjo4bqdDrDyzFZRead1m.png

Sort:  

Hem discord sunucusunda herkese cevap veren hem de Steemit üzerinde her postta gördüğüm, çok çalışkan birisiniz. Başarılarınızın devamını dilerim. :)

Teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64498.18
ETH 3079.08
USDT 1.00
SBD 3.86