Steemit, İlgi, Domain

in #cointurk6 years ago

Önceki paylaşımlarımı takipedenler adımızsoyadımız.com domaninlerini satın aldı sanırım :) Adımızı değiştirmek istemeyiz herhalde :) [Adınızı Değiştirmek Zorunda Kalabilirsiniz !]

Steemit Türkiye Trend


Türkiye 'deki son 1 yıldaki hareketi, dünya geneli ile benzer, ben Türkiye grafiğini eklemek istedim. Steemit 'e olan ilginin artmadığını ama 2017 yılı sonuna nazaran bir azalma içerisinde olduğunu net. Yeniden bir yükseliş yapıp yapamayacağını da zaman gösterecek. Bu grafik bize steem içeren alan adlarının da değerleneceğini ya da değerlenmeyeceğini hakkında da fikir verebilir.

Steemit Türkiye ve Dünya Bölge Bazlı Hacimler


Aydın ve Antalya 'nın İstanbul 'u hatta Ankara 'yı ve hatta İzmir 'i geride bırakması ise hacimlerin aslında ne kadar küçük olduğunu gösteriyor. Kötü anlamda söylemiyorum ama hacimler o kadar küçük ki, başarılı ve organize bir grup (#cointurk) koca şehirlerin geride kalması için yeterli. Benzer tablo Dünya geneli içinde geçerli. Grafik aşağıda :)


Bu konuda bir yeteneğim yok, internette merakımı gidermek için dolanırken trend analizi ile alakalı bir kaç yazıya denk geldim. Oradan aldığım talimatlar ile bu aramaları yaptım. Dikkate alınması gereken kesin başka şeyler de vardır. Yorumlarım sığ ve anlamsız oldu ise tamamlamanız ve eksiklerimi benimle paylaşmanızdan keyif duyacağımı belirtmek isterim.

Bu arada alan adları ile alakalı da bir kaç araştırma yaptım. @avina 'nın önerisi www.steemgold.com maalesef dolu durumda, alabilmek için ancak sahibi satmayı planlıyorsa bir pazarlık yapabiliriz :) Haricinde maalesef alabilmemiz mümkün değil, ancak yenilememesini bekleyebiliriz. Boşta olan ve süresi dolmakta olan bir kaç alan adına da denk geldim, ben hiçbirisini çok beğenmedim, ama belki sizlere bir proje çağrıştırabilir ve başka bir alan adına yatırım yapmaya karar verebilirisin.

Süresi Dolmakta Olan Alan Adları

www.steemb.com

www.steemscribe.com

www.steemwin.com

www.steemreputation.com

www.steemspot.com

www.steemdapps.com

www.steemdebitcard.com

Boşta Olan Alan Adları

www.steembackdollar.com

www.edusteem.com

www.desteem.com

www.turksteem.com

www.turkeysteem.com


Posted from my blog with SteemPress : https://obulunmaz.000webhostapp.com/steemit-ilgi-domain/

Sort:  

benim de merak ettiğim bir konuydu elinize sağlık hocam. Merak ettiğim bir şey var bu verileri takip edebileceğimiz bir site var mı yoksa siz muhtelif yerlerden mi aldınız

Google Trends

Faydalı olduysa ne mutlu bana :)

teşekkür ederim. gerçekten çok makbule geçti :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Obulunmaz from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66791.24
ETH 3239.69
USDT 1.00
SBD 4.22