Gobaba İlk İşlemler Deposit

in #cointurk6 years ago

Bugün cointurk ekibinin desteklediği gobaba projesinin kayıt aşamasından sonra yapmış olduğum deposit ve ilk alı satış ilemleri hakkında bilgi vermek istiyorum..

Öncelikle benim sıklıkla kullandığım bir kripto para olan ethereum yatırmak istedim ancak sitelerinde şuan için BTC, LTC, EURO ve TL ile deposit yapabiliyorduk ben de bu yüzden LTC ile siteyi denemek istedim.. TL ile işlem yapacak olanlar için minimum yatırım miktarı 10 tl olarak sitede belirtilmiş. Ben LTC yatıracağım için minimum yatırmam gereken miktar 0,04 LTC olarak sitede belirtilmiş.

Ekran Alıntısı.JPG

Coin yatırımı LTC için 12 kontrol aşamasından geçiriliyor. Bundan sonra tamamiyle kullanılabilir hal alacaklar. Şuan pending olarak gözükür, bu süreyi beklememiz gerekir.

Ekran Alıntısı.JPG

5 dk oldu olmadı 7/12 oldu :D

Ekran Alıntısı.JPG~

İşlem tamamlandıktan sonra LTC trade işlemlerinde kullanabilir olacak. Diğer yazımda alış-satış işlemlerime yer vereceğim takipte kalınız.

Sort:  

You got a 31.46% upvote from @votepower courtesy of @oguzhangazi!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63956.04
ETH 3066.98
USDT 1.00
SBD 4.31