Bir Kaç Ay Önce Uyardım

in #cointurk6 years ago

Türkiye'de çok sayıda kötü hesap var ve örgütlü bir şekilde hareket ediyorlar.
@damla gibi hesaplar harekete geçer ve iyi işler yapıyormuş gibi gözükürler. İyi işler yaptığını düşünüyorsan inan ama amaçları iyi değil.

Projeler çok zorlamasına rağmen neden devam ettiler?
Aldıkları ödüller ayrıca olduğu için.
@trliste, @tryardim gibi projeleri gösteriş için oluşturulan projelerdir.Bunu @monomyth'in oluşturduğu @tach projesinden görebiliriz.

Liderler gibi davranacaklar ve sistematik olarak hareket edecekler ve sndbox, steemhunt, utopian-io , dtube ve dmania gibi projelerle kazandıkları kazançlara yenilerini ekleyeceklerdi.
Sahte hesapları az sayıda bulundu.
Örgütsel hareketleri ve eylemleri yoluyla çeşitli topluluklardan çoktan atılmaları bir kanıttır.

Kuşadası saldırıya uğradığında @rdvn gibi bunun sahte olduğunu söyleyen bir hesap oldu. Aniden 6 ay sonra çıktı ve ilk yorumunu bu olay için attı.
Eğer hesabına bakarsanız yazılarının utopiandan oy aldığını görebilirsiniz. Bunlar çok muhtemel birine ait sahte bir hesabın sadece bir kısmı.
https://steemit.com/@berthajorkins/comments

Şimdi yeniden örgütleniyorlar ve davranışlarıyla ilgili hiçbir problemleri olmadığını iddia ediyorlar.

Toplumu kontrol etmek ve lider olmak istiyorlar.
Bu insanlar organize bir şekilde hareket ederek toplumu kontrol etmeye çalışıyorlar. İnsanları korkutuyor ve manipüle ediyorlar.
Bu insanlar Türk toplumuna liderlik ederse Türk toplumunun daha iyi olabileceğini mi düşünüyorsunuz?

Çoktan birkaç hesap sahte hesap olarak bulundu ancak gelecektede sahte hesaplar oluşturmada daha aktif olacaklar.

@tarikhakan55 @fakire1sadaka gibi hesaplara bakın onlar her zaman intihal yapmayın diye defalarca uyardılar. Akıllıca intihal yaparak steempress, steemhunttan birçok ödül aldılar.Steemcleaners'ın kara listesine girdiler ve büyük ihtimal yeni bir hesap açarak yaptıklarına devam edecekler.

Onların tekrar aktif olmasının nedeni basit.
Steemitin yedi gün içinde ödüllendirici bir sistemi var. Herhangi bir blog veya SNS hizmetinde Steemit gibi fazla ödül verebilecek bir sistem yoktur.
Sistemi istismar etmeye ve organize bir şekilde hareket etmeye devam edecekler ve her zaman başka bir hesabla geri dönecekler. Bunu durduramıyoruz, ama engelleyebiliriz.
Şüpheli bir hesap bulunursa ve sahte olduğu kanıtlanırsa elimden gelen her şeyi yapacağım.

Kötü organizasyonları ve sahte hesapları bulun ve bunları bana ulaştırın.Steemhunt, Dtube, Dlive ve diğer aktif organizasyonlarda kabul edilir.
Kanıtlarınız ve güvenilir belgeleriniz varsa bunları % 100 Oy üzerinden destekleyeceğim.

Bu tür olayların araştırılmasını bir zaman kaybı olarak görüp bu konuda alaycı olan insanlar varsa bu sorunun nedeninin o kişilerle bağlantılı olmasının ihtimali çok yüksektir.
Bunu bulmaya çalışan insanlar fazlalaşır ve kötü hesaplardan kurtulursak topluluk büyüyebilir ve başarıya ulaşabilir.

Sort:  

Olayları ve bahsettiğiniz diğer hesapları çok bilmiyorum fakat hiçbir tanışıklığımız vs olmamasına rağmen @damla benim için epey uğraştı. Keza başka insanlar için de. Beni korkutan bir yanı da yok. Yanlış bir şey söylerse rahatlıkla yanlış düşünüyorsun diyebilirim.

İsterseniz ilk mesajlardan itibaren ss alıp atayım. Aylarca o kadar konuşmayı sahte yaptığımı düşünürseniz diyecek bir şeyim yok. Fakat bana da bir çok insana da gerek site içerisinde öğretme gerek oy desteği olarak yardımı dokunmuştur. Hatta sp kiralamıştır. Hesap hareketleri nedir ne değildir bilmiyorum ama sahte hesap tespit ederseniz ona yaptırım uygulasanız. İddialarınız tamamen doğru bile olsa bunu insanlarla paylaşmak taraflaşmaya itiyor. Sizin adınıza ahkam kesen insanlar türüyor. Zaten suç ortadaysa ve kanıtlanmışsa sizin yaptırım gücünüz daha fazla. Her şey bittikten sonra açıklama yaparsınız insanlara. Eğer kanıtlanmamışsa diğer insanları diken üzerinde tutmak makul görünmüyor. Herkes tr durumundan şikayetçi ama kimse toparlayıcı yaklaşmıyor.

Eğer bir yanlış varsa da daha sakinlikle daha toparlayıcı şekilde yaklaşılabilir. Suç varsa gereği yapılsın ama cadı avı gibi bir hava yaratmak topluluk psikolojisine iyi gelmiyor. Ben de şahsım adına @damla'nın iyi niyetine inanıyorum. En azında 2-3 ayda gördüklerim bunu söylüyor.

Gerçekleri konuşalım. @damla’nın çok yardımı dokundu? Bana göre Damla büyük bir oyuncu.Asıl gerçek o ve onun gibilerin birçok hesabı steempress tarafından engellendi. Bir çok projeden Türkler yararlanamaz hale geldi. Hala yardımcı olduklarını mı düşünüyorsunuz?Neden günün çoğu saatini burada geçiriyor ve izliyorlar?Çünkü para kazanıyorlar. Şimdiye kadar sistematik olarak hareket ederek çok büyük paralar kazandılar.Eğer gerçekten geliştirmek isteseydiler çok fazla promosyon yapmaları gerekirdi.Onlar öyle mi?Herkes insanların gözlerini boyayabilir.Birçok Türk hala göz boyamaya devam ediyor.Bunlara aldanmayın.
Çöpü hızlı bir şekilde atmak iyidir. Eğer onu bırakırsak çürür ve daha fazla sorun yaratmaya devam eder.

Benden ne kazandılar mesela? En az iki saatini bana ayırmıştır. Size de daha önce birkaç kez yazdım ve yanlış olmasın ama sanıyorum ilk kez cevap verdiniz. Damla bilmediğim birçok şeyi anlattı. Sp kiraladı 15-20kişiye. tryardımdan çok fazla oy aldım vs. Bunlar inkar edilebilir şeyler değil. Fakat zaten bahsettiğim nokta farklı. Damla çoklu hesap kullanıyorsa ve bunun kanıtları varsa ortada, ki sizin yazınızdan da anladığım kadarıyla kesin bir kanıt yok. Diyelim ki var ve kesin olarak bu suçu işlemiş;

Benim söylemeye çalıştığım bu saldırgan söylemler neden? Gerekli yaptırımları ben uygulayamam. Siz uygularsınız. Fakat bu tarz yazılar insanları kutuplaşmaya itiyor. Siz gerekeni yapın. Sonra bakın kanıtlar bunlardı biz bunu yaptık sonucu bu oldu deyin insanlara. İnsanları korkuttuğunu söylediniz. Ben size yorum yapınca çevremdekiler "olum sana ne işine bak başın ağrıyacak" dedi. Siz de korkutuyorsunuz demek ki. Benim hesaptan da bir beklentim yok. Sadece şu ülkede işlerin güzellikle olumlu yaklaşımla işlerin çözüldüğünü görmek istiyorum. Olumlu yaklaşım derken damlaya öyle yaklaşın demiyorum. İnsanlara bu şekilde yansıtmayın diyorum. Her zaman doğruyu yaptığımıza çok inanıyoruz. Fakat haberiniz var mı bilmiyorum ama sizin bu söylemleriniz başka insanlara haddi olmayan şeyler söyletiyor. Sizin adınıza "bakın bundan sonra şöyle olun bayrak yersiniz ha" diyor. Tekrar düşünün derim bu sert söylemleri. Ayrıca milyonda bir ihtimal de olsa damla suçsuzsa insanları bu şekilde yönlendirmek çok yanlış olmaz mı?

Siz ve ekibiniz araştırın kesin kanıt bulursanız zaten bizden çok daha güçlüsünüz. Bizim yapacağımız bir şey yok sonuçları yazarsınız buraya.

Son olarak durum ne olursa olsun hakaret etmeniz hoş değil. Nefretle hareket etmeyin. Özellikle bu kadar insan takip ediyorken. Şahsi fikirlerim bunlar. Reddetmeden önce niyetimi anlamaya çalışın lütfen.

abuse yaptıkları için yakında platformlar komple türkleri yasaklayacaklar

Hocam ben kimsenin avukatlığını yapmıyorum. Keza yeterli bilgim olmadığını da söyledim. Sadece üslupla problemim var. Bu üslubun etkilediği insanların hadsizce alakasız insanlara saldırmasıyla problemim var. Bu mantığa göre yorumumu tekrar okursanız kaygımı görebilirsiniz. Bahsettikleri dlive vs her neyse onları bilmiyorum bile. Fakat bu üslup maalesef toplumda kralcı zihniyetleri şımartıyor ve sağa sola tehdit savurmasına sebep oluyor. Ben bu siteye gelip bunları anlatıyorken bir tanesinin ortasında kaldım.

@damla burada en eski türk üyelerden ve çoğumuza rehber olmuş yardımları dokunmuş değerli bir arkadaşımız, bana ve buradaki bir çok arkadaşlara bunca yardımı dokunan birine neden bu kadar kinlisiniz? Buna bir çözüm üretmek, barışmak ve huzurlu bir ortam yaratmak yerine neden bu düşmanlık? Utopian projesinde hemen hemen herkes @damla sayesinde kazandı, bu inkar edilebilir birşey mi? Değil...

Sizinde oylarınız inkar edilemez, fakat burada düşmanlık yerine arkadaşlık hakim olmalı, birbirinizden nefret ederek hiçbirşey elde edemezsiniz, burada amaç para kazanmak olsa da öncesinde dostluk kazanmak daha önemlidir benim için, ve eminim bir çok kişi benim.gibi düşünüyordur, Saygılar herkese.

Kusadasi'nda yapmayı hala unuttuğun bir şey var.

https://api.steemjs.com/get_withdraw_routes?account=kusadasi&withdrawRouteType=true

Unuttuğun diyorum artık her şeyi de yüzüne vurmak istemiyorum.

Korkma benden. Steem Guild'de yaptıklarını @ned'le konuşacağımdan çekiniyorsan şu anda havamda değilim. Bir süre uzak kalacağım. Geldiğimde bakarım.

Hoşça kal. Withdraw route değiştirmeyi unutma.

Bunu @kusadasina yazarsın benle ilgili @ned ile konuşmak için konun varsa fazla bekletme

Neden böyle oluyor, böyle yapılıyor anlayamıyorum cidden o kadar güzel yazılar makaleler vs bir sürü emek hazırlayan arkadaşlarımız kaybolup giderken bu kadar haksız kazanç sağlamak neden bu hırs ne hırsı anlamak ciddi anlamda zor.

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70753.86
ETH 3589.34
USDT 1.00
SBD 4.75