Türk Topluluklarını Araştırmaya Devam Ediyorum

in #cointurk6 years ago

Quraturk projesinin monomyth’ninde bu projede olduğunu öğrendim. Kuşadası ekibi bir şirket olduğu için, Downvote'un karar vermesi kolay olmayacak ve dikkatlice karar verileceğini düşünüyorum.
Ama ben farklıyım. Ben bir bireyim ve eğer bir sorun olduğunu düşünürsem downvote atacağım. Downvote, Steemit'te bulunan bir sistemdir ve Downvote ile ilgili bir sorun yoktur.
Bende Downvote hakkında dikkatli olacağım ve düşünerek hareket edeceğim. Fakat Türkiye'deki bazı insanlar zaten kara listemde. Daha önce kuşadası ekibi bu tür şeylere izin vermiyordu, ama gelecekte savaşmak zorunda kalırsam savaşacağım. Sorun olan Türklerin projelerini veya faaliyetlerini en kısa sürede durdurmasını istiyorum. Bu devam ederse ve bir sorun çıkarsa, sessiz olmayacağım.
Quraturk şu anda downvote yapmayacağım ama kara listemdeki bazı Türklerin karıştığına inanıyorum. Eğer sorun çıkaracak bir şey yaparsalar harekete geçeceğim

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66269.58
ETH 3204.67
USDT 1.00
SBD 4.24