Gobaba'dan para çekme resimli geniş anlatım...

in #cointurk6 years ago
Merhaba arkadaşlar, @kusadasi ekibinin yayınlamış olduğu 'Coinplugturk & Gobaba Projesi' kapsamında projeye katılarak Gobaba'ya üye olmuştum. Sonrasında Gobaba sitesini biraz inceledim ve eğitim amaçlı 'Gobaba'ya para yatırma resimli geniş anlatım...' postunu hazırlayarak daha önce yayınladım. Esasında amacım hepimizin bilmesi gereken Gobaba'ya para yatırma ve Gobaba'dan para çekme işlemlerini anlatırken tek bir post hazırlamaktı lakin hem sahur vakti olması hem de sabah işe gidecek olmam münasebetiyle bilgi paylaşımını ikiye bölmek zorunda kaldım. Bu şekilde bilgi kirliliği yarattığım için biraz da üzgünüm. Lütfen kusuruma bakmayın. Şimdi de Gobaba hesabından nasıl para çekileceğini dilim döndükçe sizlere anlatmaya çalışacağım. Değerli zamanınızı ayırarak yazımı okuduğunuz için şimdiden teşekkür ediyorum.


Resim Kaynağı

Gobaba'dan para nasıl çekilir ?


Önce Gobaba sitesinde açmış olduğumuz hesaba giriyoruz.

VALLET.png

Ana sayfadan cüzdanımıza (wallets) tıklıyoruz.

HESABIMIZDAN PARA ÇEKME.png

Sonrasında cüzdanımızın sol tarafında çubuk yardımı ile en alta gelerek TRY Wallet bölümünde resimde görüldüğü gibi Withdraw yazan butona tıklıyoruz.

HESAP EKLEME.png

Karşımıza Gobaba hesabımızdan göndermek istediğimiz para için gönderilecek tanımlı bir hesap olmadığı ve hesap tanımlamamız gerektiği uyarısı çıkacaktır. Eklenti hesabı bölümünde butonuna tıklıyoruz.

ADD ACCONT.png

Karşımıza 'ADD ACCOUNT' 'HESAP EKLEME' butonu çıkıyor. Bu butona tıklıyoruz.

HESAP BİLGİLERİNİ GİRME.png

Karşımıza çıkan kutucuklardan 1. olarak Currency Code bölümünde TRY şıkkını seçiyoruz. 2. Olarak alt kutucukta tanımlamış olduğumuz Papara hesabımızı seçiyoruz. 3. olarak Papara hesap numaramızı yazarak kaydet butonuna tıklıyoruz.

HESAP EKLENDİ.png

Resimde görüldüğü gibi hesabımızı eklemiş olduk.

WİTHDRAV ÇEKİM.png

Tekrardan ana sayfaya gelerek cüzdanımıza (Wallets) tıklayarak cüzdanımızın sol tarafında bulunan çubuk yardımı ile en alta gelerek TRY Wallet bölümünde resimde görüldüğü gibi Withdraw yazan butona tıklıyoruz.

AKTARILAN TUTAR.png

Resimde görüldüğü gibi karşımıza çıkan tutar bölümüne çekeceğimiz miktarı yazıyor, sonrasında çekme yöntemi olarak Papara'yı seçiyor, sonrasında devam et butonuna tıklıyoruz. Yine resimde görüldüğü üzere ekranın sağ tarafında kesintiler ve aktarılan tutar gözükmektedir.

PAPARA YATAN.png

Son resimde görüldüğü gibi Gobaba'dan gönderdiğimiz para Papara hesabımıza yatmış bulunuyor. Bu işlemler üzerimizdeki acemiliği attığımız takdirde 1 dakikadan az bir sürede gerçekleşmektedir. Sonrasında yapmamız gereken Papara hesabımızdan paramızı istediğimiz bir yöntemle çekmek kalıyor. Esasında karmaşık gibi gözükse de o kadar basit ve kolay bir işlem süreci bulunuyor ki denediğinizde sizde bunu göreceksiniz.


Umarım yazım yeterince açıklayıcı olmuştur. Platformdaki kullanıcılara bir nebzede olsa faydalı bir yazı hazırladıysam ne mutlu bana.

Kalın sağlıcakla...


Buradan 'Gobaba'ya para yatırma resimli geniş anlatım' yazıma ulaşabilirsiniz.

Sort:  

Harika bir anlatım olmuş emeğinize sağlık ☺️

Teşekkür ederim, platforma bir faydam olduysa ne ala.

Güzel paylaşım teşekkürler

Tşk. yardımcı olabildiysem ne mutlu bana..

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64271.38
ETH 3157.43
USDT 1.00
SBD 4.25