Cycling day 3 (after two days of rest)

in #cycling6 years ago

After two (imo well deserved) days of relaxing, today was again a day of cycling.

DSC_0726.JPG

With the Ballon d'Alsace and La Planche des Belles Filles we climbed two of the best known mountains in the region.

Screenshot_20180810-164557.png

In total we did 120 km and 2700 hm so again no need to skip the dessert...

Screenshot_20180810-164547.png

Sort:  

Indeed no need to skip the desert. In fact you can eat everything double compared to normal!

You wrote we, are you not alone?

And did you cycle 4 hours and 40 minutes on one piece? Or also having a break somewhere in between?

I'm travelling (and cycling) with a friend. We stop on the cols and also drink and/or eat something once a trip. This time the trip took about six hours, so a lot of rest in between.

En je hebt geen vrouw of kinderen?
De mijne zouden me namelijk nooit zo veel tijdens de vakantie laten wielrennen.

Nee, ik ben nog alleen. Ik kan me helemaal voorstellen dat ze dat niet leuk vinden, je bent immers samen op vakantie. Ik zal me in de toekomst vast ook meer aan moeten passen (of iemand moeten zoeken die ook graag fietst 😉).

Ik zou voor dat laatste gaan 😀

Wij hebben wel eens op Kos fietsen gehuurd. Hadden ws 5 of 7 versnellingen. Wij een klein heuveltje opgereden, ik denk iets van 100-150 meter hoog. Reden we naar beneden, ik natuurlijk met 40-50 km per uur. Zij bijna stilstaand. Tot ik een harde knal achter me hoorde. Ik vragen of alles goed ging, ja ging wel. Mijn tweede vraag was, ben je ongevallen omdat je al stond?

Welnu je kan wel raden hoe de gemiddelde vrouw dat op reageert. Wonder boven wonder zijn we inmiddels al 7 jaar getrouwd 😀

Fietsen huren doen we eigenlijk nooit meer op vakantie 🤔

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63547.08
ETH 3070.13
USDT 1.00
SBD 3.83