הגדרות בטינדר

in #dating6 years ago (edited)
בטינדר שלי מוגדר שיציג לי נשים בגילאים 27-35 .

בצורה כזאת קבלתי בין match אחד לשניים בשבוע ובעיקר נשים צעירות שמחפשות קשר רציני עם גברים רווקים ללא ילדים.

מישהו המליץ לי לשנות את ההגדרה לנשים בגילאים 34-40 . אמרתי יאללה ננסה מה יכול להפסיד ואפלא ופלא! - כבר באותו יום ששיניתי קבלתי 6 מאטשים מבחורות שוות!

נראה שבגילאים האלה יש לי יותר ביקוש, אז אני יכול להתנגד לזה או לקבל את גורלי.. יותר מזה, חלק גדול מהנשים בטווחי הגילאים האלה גרושות + ילדים ומחפשים גברים בעלי סטטוס זהה שלא רוצים עוד ילדים ונראה לי שזה משהו שאני מחפש גם. ברור שהעדיפות תהייה בחורה ללא ילדים שגם לא רוצה ילדים בהמשך אבל צריך להיות ריאלי..

בכל מקרה , זה גרם לי לעשות בפעם הראשונה מנוי לחודש לטינדר! פתאם משום מה זה נראה לי משתלם :)

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64647.16
ETH 3160.49
USDT 1.00
SBD 4.13