Jeg er gået i vejen

in #digt5 years ago

"Ren hund forstørrer katedralerne
under jorden som aluminium
en umættelig krukke dag
de uendelige nøgler sammensatte!
Ligesom jugularer voldtægter inden for sten
Jeg kunne blomstre røg, lyn og by
fra rødder og stængler af cattail
med dårlige nuancer af uigennemsigtig brændt umberbobler
med lanser i mine øjenbuer
En cykel er ikke nok til at bedrage mig og holde mig
fra området af dine omhyggelige nysgerrigheder?
Med sin forstyrrede fortryllelse
lommer af rustet negle omdannet til papir-mache
som om at tvinge eller love eller smøre!
Du sætter pris på i nærheden som i et vertikalt univers
Jeg loathe ikke i den rotte kroaks nat
Jeg så hvordan musklerne blev underholdt
af den stjerneklare sødme,
imod den tremøse strandlinje, mange glødelamper
beligerance og springvand - dug af beligerance
en vinklet tåge af dråber!
Denne dæmoniske forår og vækkende halskæde springer mig
med det fløjlsagtige bånd som læber og ånde."


ritter

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 60936.15
ETH 2921.43
USDT 1.00
SBD 3.70