Netflix hakkinda görüşlerim.

in #dizi6 years ago (edited)

Bundan 1 ay kadar önce neymiş bu netflix dedik ve hazir 1 ay ücretsiz oldugunu görünce bir bakalim dedik ve  ultra hd paketinden olanini aldik...



Fiyati 39 lira falan olmasi lazim.Size kendi görüşlerimi söylicem.Ben netflixi ilk olarak la casa de papel deki tokyo ablamiz sayesinde öğrendim :)

Netflix'in artilari (+) : 

-Sunduğu hizmete göre fiyat/performans

-Orjinal kendi yapim dizileri

-Ben belgesel leri sevdim benim gibi belgesel seven varsa doyurucu

Netflix'in eksileri (-) :

-Film sayisi az geldi bana

-Bazi dizilerin 1.sezonu var,3.sezonu yok gibi eksiklikler

-Benim sevdiğim bazi filmlerde tüekçe dublaj secenegi yoktu.

Okuduğunuz için teşekkür ederim. :)

[kaynak](https://onedio.com http://www.complex.com)

Sort:  

netflix benzeri siteye seneler önce sanal kredi kartı ile kayıt olmuştum. kartta para olmasına karşın yenileme yapmadılar. normal visa kart istiyorlar. ödemeleri otomatik her ay çekeceklermiş. netflix sanal kart kabul ediyor mu orasını bilmem. para verilir mi paranız varsa verin gayet kaliteli diziler, filmler, belgeseller. fiyatı da uygun.

katiliyorum, arkadaşlarim sanal kart kabul ediyor dediler.

Merhabalar

Öncelikle yaptığınız paylaşım için teşekkürler. Bizler Türk topluluğunu geliştirmek ve Steemit'e yeni katılan Türk kullanıcıları desteklemek amacıyla tr tagi ile yapılmış paylaşımları oylayan Steemit Türkiye gönüllü ekibiyiz.

Yapacağınız paylaşımlar ile ilgili birkaç şeyden bahsetmek istiyorum;

  • Öncelikte #tr tagını ilk sıraya yazmanız Türk topluluğu içinde göze çarpmasını kolaylaştıracağı gibi #tr tagının gelişimine de katkıda bulunacaktır.

  • Discord Kanalımıza katılmak isterseniz : https://discord.gg/n5MUBDK

  • Yazınızda markdown kodlarını etkili bir şekilde kullanmanız okunurluğunu artıracaktır. Markdown kodlarını Steemit'te bulabilirsiniz.

  • Paylaşımınızda yer verdiğiniz ve size ait olmayan yazı, fotoğraf v.b için kaynak belirtmelisiniz. Bunu da [Kaynak] (link) şeklinde ekleyebilirsiniz kolaylıkla. (Arada boşluk bırakmayarak)

cok saolun

Congratulations @mosoko! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published 4 posts in one day

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64961.60
ETH 3103.64
USDT 1.00
SBD 3.86