lukmarcus vloguje: Polish Cleaners, licencje i prawa autorskie, miesiąc bez flag oraz moja propozycja

in #dlive6 years ago (edited)

Thumbnail

WERSJA YOUTUBE:

Czyli informacje o tym, co obecnie jest popularne w rozmowach polskich Steemian. Celowo pomijam kwestie prawa cytatu czy fair use - jeżeli ktoś nie jest w stanie zrozumieć prostej licencji, inne rzeczy też będą dla niego zbyt skomplikowane i lepiej niech nie kombinuje.


Intro / outro: https://www.velosofy.com
Muzyka: https://www.bensound.com


Jedna osoba pod dwoma nickami.
Marek Szumny - to ja.
@lukmarcus i @marszum.

My video is at DLive

Sort:  

Dobry film, a mówiłem Tobie jakieś 8 miesięcy temu żebyś nagrał jakiś film informacyjny o Steemit, to nie chciałeś, a jednak dobrze ci idzie nagrywanie filmów. Zobaczymy co to będzie po miesiącu bez flag.

Dzięki za miłe słowa, może forma video będzie lepiej się sprawdzać niż pisanie postów.

To nie miłe słowa tylko fakt :)
Powiem od siebie, jeśli film nie jest przy długi i nie nudzi widza (mnie) przedstawione są konkretne fakty, to zdecydowanie wolę film od długiego tekstu w którym i tak nie opiszesz dokładnie tego co chcesz przekazać. Np. taki film o obsłudze platformy Steemit, portfela, wszystkich kluczy, a jest ich trochę, każdy do czegoś innego. Wielu nowych użytkowników i nie tylko nie wie co z czym się je. A w filmie możesz wszystko pokazać, myślę że taka forma jest lepsza.

Ja zablokowałem tych polish cliners i myślę że od tej pory nie będą widzieć moich postów po tym jak dali mi flage pod postem z Q and a czy jakoś tak, to apka na andka podobna do ask.fm z pytaniem jak się czujecie? Czy jakoś tak uznawając to za spam.

Widać totalny brak znajomości platformy. To, że dałeś komuś mute, oznacza tyle, że ty nie widzisz jego postów i komentarzy. On dalej może wykonywać wszystkie interakcje do ciebie.

Jak dla mnie to i tak zostałeś potraktowany łagodnie, bo za te gejowskie wstawki powinieneś też być oflagowany.

Szanuję Wasze dążenia do tego że próbujecie zmienić steemit na lepsze, ale zbyt kombinujcie. Każdy użytkownik ma prawo do tego aby oflagować post, więc nie rozumiem po co tworzenie jakieś grupy policjantów. Nie rozumiem po co ta akcja miesiąc bez flagi...nie próbujcie na sile ulepszać systemu który jest w bardzo prosty sposób, bardzo dobrze zorganizowany. Bardzo za to popieram komunikacje i dawanie dobrego przykładu oraz zachęcanie każdego użytkownika do aktywności. Jeżeli post ewidentnie nadaje się na flage zrobię to i zachęcam każdego. Zalecam także komentarz pod postem z wyjaśnieniem oflagowania, aby autor mógł się do tego odnieść. Jeżeli sytuacja będzie nie jednoznaczna wpisać swoje wątpliwości w komentarzu i zachęcić innych użytkowników do wyrażenia opinii, powinno to pozwolić na rozwianie wątpliwości po za tym sam autor może bardzo szybko odpowiedzieć na zarzuty i coś wyjaśnić. Komunikacja, dobre praktyki, dawanie przykladu, uczenie się na błędach, ale nie kombinowanie w systemie...które ogranicza wolność do działania i tworzenia...

A tu się zgadzam. Po co nam jakieś polish cliners itp. Wystarczy nam to że każdy może dać tą flagę według własnego uznania. Jednak ja nie jestem taką osobą która szasta flagami na lewo i prawo bo poprostu mam taką naturę i ponad to jakieś plagiaty czy wulgarne treści typu kanału z dupy też mi nie przeskadziają. Lubie rap i ogulnie kulture hiphopu, geje też mi nie przeszkadzają więc też nie miał bym powodu dawać komuś flagi. Jedynie dał bym flage tylko w sytułacji że ktoś mnie obraża albo w inny sposób działa mi na nerwy.

Flaga żeby miała sens musi być dawana przez konto z dużym SP oraz z dużą reputacją.

A co z muzyką w tle? Musze podawać zawsze źródło? Dobry materiał! Czasami lepiej coś nagrać. Stoicki sposób i opanowanie👍

Jeżeli znajdziesz muzykę, która nie wymaga podpisu - nie musisz tego robić. Jednak ciężko znaleźć taką, żeby była odpowiednio dobra. Zobacz na podanego przeze mnie linka. Może tam coś znajdziesz ciekawego.

Dzięki! Fajna stronka.

Dzięki za film. Ja faktycznie przyznaje się, nie znałem sprawy dokładnie. I opierałem się na plotach. Fajnie, że to tak dokładnie wytłumaczyłeś.
Co do flag, tak jak mówisz, cała społeczność musi wyrobić w sobie nawyk dbania o steem.

Tylko dlatego, że Ty prosisz.
Ale nie obiecuję, że wytrzymam. ;)

@polish-cleaners to trochę taka policja na polskim Steemit. Może dlatego była taka negatywna o nich opinia. Warto jednak zmienić politykę i rozwiązywać sprawy pokojowo oraz dawać flagi tylko w ostateczności.

Zapomniałam napisać, że doceniam postęp jakości obrazu - jesteś teraz w naturalniejszych kolorach i lepszym kontraście. :)

Czekam z niecierpliwością, aż będzie można poczytać komentarze teoretyków komunikacji i flagowania pod postami użytkowników, którzy spamują lub plagiatują. Na razie chłopcami do bicia byli PC, a jakoś nie widziałam takiej aktywności i chęci wsparcia informacją pod gównopostami.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63945.57
ETH 3135.76
USDT 1.00
SBD 4.00