SESLİ KİTAP: GENÇLER İÇİN FOTOĞRAFLARLA NUTUK ( Türkçe part 10)

in #dngo-io6 years ago (edited)


Listen on DNGO Beta

Gençler için Fotoğraflarla Nutuk kitabının 10. sayfasını seslendirdim.

Milli mücadele döneminin anlatıldığı bu ölümsüz eseri her Türk vatandaşının okumasını tavsiye ediyorum.
Umarım beğenirsiniz.

Sizleri de bu faydalı projeye katkı sağlamaya davet ediyorum.

Daha önce hazırladığım tanıtım yazıma buradan ulaşabilirsiniz.

Artık dngo books projesine katkıda bulunanları @kusadasi da ödüllendirecek. Ayrıntılı bilgiye buradan
ulaşabilirsiniz.

@kusadasi ve ekibine böyle güzel bir projeye katkıda bulunduğu için teşekkür ederim ☺️

Dngo Books projesine katkıda bulunmak isteyenler bu yazıdan faydalanabilirler

Projeye emeği geçen herkese teşekkür ederim.


This contribution is created for DNGO Beta project.
Join Us! | About The Project | Road Map
Sort:  

Thank you for the contribution. It has been approved.
Seslendirme her zamanki gibi cok basarili. Daha iyi nasil olabilir diye düsündügümde aklima sadece daha profesyonel ekipman kullanmak ve gerekli yazilimlarla düzenlemeler yapmak geliyor. Fakat bence bunlara da ihtiyac yok su asamada. Bence cok iyi bir is cikartiyorsunuz. Tek ricamiz kayitlari daha uzun tutmaniz olur :)
You can contact us on Discord, join us! https://discord.gg/hAwY6FB
[DNGO.IO MODERATOR]

Yorumunuz için teşekkür ederim :) teknik olarak kullanacağım bazı proğramlar var onları kullanmayı düşünüyorum 😃
Bir sayfadan iki sayfaya çıkartarak süreyi daha uzatmam iyi olacak 😃

Çok güzel bir projeye destek veriyorsunuz. Emeğinize sağlık !

Teşekkür ederim ☺️

Paylaşımınız günün en Jumbo yazısı seçildi. Yazınız Jumbot ve Jumbot Kürasyon Kuyruğuna bağlı hesaplar tarafından oylanmıştır. Jumbot TR içerik oluşturucularına destek olma amacıyla kurulmuş bir oluşumdur. .

Jumbot hakkında daha fazla bilgi için Tıklayın

Teşekkürler @jumbot 😍

Türk vatandaşı olmasam da Türkiyeyi ve Atatürkü çok seviyorum. Onun için yaptığınız bu işi çok beğendim. Emeyinize sağlık.

Biz de sizleri çok seviyoruz .
Teşekkür ederim güzel yorum için 😍

Teşekkür ederim ☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70638.80
ETH 3565.34
USDT 1.00
SBD 4.73