Jedna z úspěšných obran

in #drugwars-fight5 years ago (edited)

Tento týpek u mě byl těsně po tom, co mi armádu vymlátil korejec... Je to dva dny zpátky.
Tehdy uspěl.


image.png

Dnes si opět poslal 50 mlátiček, že si něco odnese. Neposlal si předtím špeha a to se mu vymstilo. Armádu mám nyní na úrovní před korejským masakrem a zrovna byla doma ;)

Sort:  

image.png

Už tě nechá být ;)

Grazie capo ;)
Chtěl jsem k němu posla špeha až bude spát ;)

Armáda tak za 3-4 miliony, ale dal bych ji bez výraznějších ztrát ;) Vyměkl, poslal ji pryč a pak poslal tohohle špeha. Napsal jsem mu, ať si dává bacha. A že když nechá na pokoji nás, necháme my jeho.

Dobře do toho bušíte...
Za chvíli se to rozkřine a na CZE si nikdo netroufne ;) ;)

pěkný . mě na střídačku likviduji ti samý taky už se tomu jen směju . napsal bych na discort ale nevím jak se tam dostat . když si ho chci stáhnout tak to hodí eror

Můžeš použít i prohlížečovou verzi: https://discordapp.com/

jsem asi určitě antitalent . sice to tady otevřu ale nedostanu se ani na DW, nic neexistuje

Jak nic neexistuje? Máš link?
https://discord.gg/yJsPk5F

super přes tenhle odkaz to našlo děkuju

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64742.01
ETH 3172.49
USDT 1.00
SBD 4.10