Sort:  

Sam miałem ochotę na tę czekoladę 😁

Posted using Partiko Android

😀 pycha jest. Taki likierek wśrodku czuć smak intensywnie.

Posted using Partiko Android

Bardzo się cieszę, że jesteś zadowolony :)
Wybór zawartości był bardzo trudny, bo niestety prawie się nie znamy, ale coś czułam, że czekolada i batony proteinowe to będzie strzał w dziesiątkę :)

Z niecierpliwością czekam na paczkę od Ciebie!

Posted using Partiko Android

Dzieki!😀 Ja to słodka dziurka. Teraz na siłownie wtóciłem to kaloryczne rzeczy pochłaniam😀

Posted using Partiko Android

!tipuvote 2

Posted using Partiko Android

This post is supported by $1.19 @tipU upvote funded by @nieidealna.mama :)
@tipU voting service: instant upvotes + profit sharing tokens | For investors.

Słyszałam, że darowane słodycze nie mają kalorii i nie psują zębów!
Fajna zabawa :)

Bardzo się cieszymy, że zabawa tyle radości wnosi :)

No ba!😀

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64014.44
ETH 3064.06
USDT 1.00
SBD 3.86