Editing save my boring day!!! (bisaya)

in #edit6 years ago

June 1, 2018 mata og alas 8 ni kaon pag homan walagy gibuhat. Puol kaayo sig tan-aw NBA (National Basketball Association) kay sig balik ang GSW og Cavs sa finals. What a boring day!!! naka hunahuna ko naa diay koy meeting sa akong BRADIX!! nga si @mikeyurnero usa sad ni siya sa mga steemians diri sa cebu (you must follow him). Pero naka hunahuna ko boring gihapon kay inig hapon paman mi mag meet dayun alas 8 pa sa buntag. So boring gihapon ang day nako hahahuhu


Naminaw lang kog music pero puol gihapon kay sig balik'2 akong gipaminaw (suggest mo og kanta sa comment kay basin ma abot nasad ni ang "boring day" sa mo sunod nga adlaw nako). Tan-aw kos mga chat sa akong facebook WOW MAGIC!!! ni notify sa akong facebook nga karon daw ang birthday sa akong ate hahahaha! karon pako ka bantay nga birthday diay sa akong maguwang hahahah! nga si Isabelle Cuizon!! Happy birthday ISA!!! (di ko mo tawag og ate niya kay masuko siya dali ra daw siya mo tiguwang tawgon og "ate" hahaha JUSKO!!) So ni tan-aw kos messages WOW MAGIC!!! ni chat nako ang ka batch nako pag highschool magpa edit daw siya para tarpaulin sa birthday sad sa among teacher sa moabot nga adlaw karong sunday (6-3-18). So bahala kapoy edit basta ma wa ang boring diba? kapoy jud ang boring kaysa sa naa kay trabahoon diba? kapoy kay way lingaw ang boring. To be honest malingaw ko og edit'2 picture. Pero kung di ko sugoon og pa edit kapoy jud.


so mao diay ni akong gi trabaho diay.

sir tura with date.jpg

Btw kani siya nga teacher is the best diay although dili siya akong favorite teacher pag highschool pero maka ingon jud ko nindot siya nga teacher (kay pasar ko sa iyang subject hahaha!)

so stay tuned para sa sunod boring nga adlaw mo abot nako! ay *iste! para sa sunod maabot nga hitabu sa akong kinabuhi diay! hahahaha!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63855.79
ETH 3113.00
USDT 1.00
SBD 4.04