I kill cat / Zabiłem kota

in #engrave5 years ago

ENG - Today i am gonna tell you my first dream

PL - Dziś opowiem wam mój pierwszy sen

ENG - The dream I will tell you is about a small black cat, which unfortunately has been lost.

PL - Sen, który opowiem, jest o małym czarnym kocie, który niestety przegiął.

ENG - The action began in my yard

PL - Akcja zaczęła się u mnie na podwórku

ENG - I talked calmly with my parents and friends.

PL - Rozmawiałem tam sobie spokojnie z moimi rodzicami oraz przyjaciółmi.

ENG - Suddenly, my friend came to us, and a small black kitty walked by her leg.
"What a pretty kitty" - i said. I reached out to him with a desire to pat him.
Suddenly, the cat lunged at me and scratched me like crazy.
He bite me.

PL - Nagle przyszła do nas moja koleżanka, a przy jej nodze szedł mały czarny kotek.
-Ale ładny kotek - powiedziałem. Wyciągnąłem do niego rękę z chęcią pogłaskania go.
Nagle kot rzucił się na mnie i zaczął mnie drapać jak szalony.
Ugryzł mnie.

ENG - I ran away from him and upset I shouted at my friend that once again this cat would touch me, I would kill him.
She said: Just try and she went home.
Upset I hid in the caravan that was in my yard.

PL - Uciekłem od niego i zdenerwowany krzyczałem na koleżankę, że jak jeszcze raz ten kot mnie dotknie to go zabiję
Ona powiedziała : Tylko spróbuj i poszła do siebie.
Zdenerwowany schowałem się do przyczepy kempingowej, która znajdowała się na moim podwórku.

Suddenly, I look out the window. She Goes. again with the cat.
I specifically went to this cat to check his reaction.
It was just like then.

PL - To chyba był mój dom.
Nagle, wyglądam przez okno. Idzie. znowu z kotem.
Specjalnie podszedłem do tego kota żeby sprawdzi jego reakcję.
Było tak jak wtedy.

ENG -
I got mad. I caught him by the hind legs. I took the knife from my pocket and began to cut his face.
The cat died.
My friend was yelling at me. " What have you done ? "

PL - Wpadłem w szał. Złapałem go za tylne łapy. Wyjąłem nóż z kieszeni i zacząłem ciąć mu twarz.
Kot zdechł.
Koleżanka krzyczała na mnie. " Co ty zrobiłeś ? "

ENG - I replied that I was warning.
My mother came up to us and said: "You did well, since he attacked you, you had the right"
My friend agreed and she went home.
Then I woke up.

PL - Odpowiedziałem, że ostrzegałem.
Podeszła do nas moja mama i powiedziała : "Dobrze zrobiłeś, skoro Cię atakował, miałeś prawo"
Koleżanka przyznała jej rację i poszła do domu.
Wtedy się obudziłem.

ENG - I know it's a very strange dream but that's what I dreamed about.
Until next sleep :)

PL - Wiem, że to bardzo dziwny sen ale to właśnie mi się przyśniło.
Do następnego snu :)


Pierwotnie opublikowano na Czas na Sen. Blog na Steem napędzany przez DBLOG.

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 70112.96
ETH 3549.99
USDT 1.00
SBD 4.71