Ostatnio obejrzałem #49 - "Underdog"

in #engrave5 years ago (edited)

View this post on Hive: Ostatnio obejrzałem #49 - "Underdog"

Sort:  

Ostatnio miałem oglądać ten film, ale stwierdziłem że zrobię to następnym razem, ale samego filmu jestem bardzo ciekawy i przy najbliższej okazji na pewno go obejrzę.

Na końcu pojawił się mały błąd a mianowicie:

Moja ocena SERIALU...

Posted using Partiko Android

Błąd wyniknął z tego, że podświadomie liczę na kontynuację jak Rocky :)
Jeżeli nie liczysz wyłącznie na mordobicie w klatce to film polecam.

No właśnie pewnie jak wszyscy chcę zobaczyć jak sam Mammed zagrał, ale ogólnie liczę, że fabuła mi się spodoba, bo lubię tego typu filmy. Kto wie, może będzie druga część, to wtedy zaliczymy go do serialu 😋

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66038.71
ETH 3178.89
USDT 1.00
SBD 4.05