Betroubaar wag vir iemand wat geliefd was

in #esteem6 years ago

Daar is 'n hart wat wag vir jou om by die huis te kom, daar is 'n hart wat vir jou terug wag, 'n leë hart sedert jy weg is. '

"As dit nog joune is, sal ek jou 'n vraag vra, hoe lank moet ek vir jou wag?"

"Ek wag nie vir jou om met jou te slaag nie, maar met jou totdat jy slaag en hou dit soos ek wil"

"As jy vertrek, wag iemand vir jou om huis toe te gaan. Wanneer jy vertrek, wil iemand jou terug. Besef jy dis my? '

"My hart wag vir jou, wees altyd die mooiste om vir my te wag"

"Moenie dink jy kan nie sonder hom lewe wat jou verlaat het nie. Glo my, iemand wag beter vir jou. "

"Ek sal eerder iemand anders vind om gelukkig te wees as om vas te sit en wag vir jou."

"Ek is nie 'n onderbrekingsplek as jy moeg en hartseer is nie, tp Ek wil jou skuiling wees as jy gelukkig is."

"Ek is moeg om nie voor te gee om nie lief te hê nie, want tot hier is die smaak nog steeds daar"

"Ek is moeg van myself, ek is moeg van eensaam, verstaan ​​jy, ek wil dadelik lief wees en getroud wees"

"Ek is moeg, maar jou knuffels raak my uit."

"Ek sal jou dalk weer misloop, maar het nog steeds nie die gees om daarvoor te veg nie, ek is nog moeg en wil"

"Ek mis as ek jou vir jou besig hou, want jy vergeet om te eet, en omdat jy te moeg is met jou besige lewe"

"Ek sal nooit moeg wees om te wag nie, wanneer daardie pragtige oomblik vir ons albei kom."

"As dit liefde is, sal hy jou nie laat wag nie. Beter om die toekoms te verwelkom as om die liefde wat in sig is, te verspil. "

"Dan, waar gaan die voet verder, behalwe na die paadjie? Vroeër of later op die ou end saam. "

"Die beste getrouheid word slegs beloon met die beste liefde."

"Hy wat lojaliteit verloor, word ongetwyfeld deur die lewe vermors."

"My belofte aan jou: Ek is getrou aan die dood."

"In hierdie ewige lewe wil ek die skoonheid van lojaliteit vasvang."

"Ek wag vir u met moed. Terwyl ek die gebed bid, hopelik sal ons droom binnekort werklik word. "

"Ek het duisende verlangende woorde in elke sekonde gehou wat ek gewag het."

"Wees geduldig in jou hartmaats. Vra hom met jou hele hart. "

"Dit is beter om 'n bietjie langer te wag om die beste maat te kry, as om vinnig iemand te kry wat jou sal seermaak."

"God het die mooiste plan vir jou."

"Eerder as moeg om te wag vir hom, verbeter jouself beter. Is jou sielmaat nie gelyk aan die gehalte van jou persoonlikheid nie? "

"Lojaliteit versterk die stof van liefde. Hy wat daardie band wil versterk, moet altyd getrou wees. "

"Vir u getroue wag. Glo elke stukkie geduld sal 'n antwoord kry. '

"Wag vir die onseker, weier die een in sig. Dit is waar getrouheid getoets word. "

"Die beste manier om haar liefde te gee, is om van ver af te bid."

"Elke liefdesverhaal het een grootheid. En die wagverhaal word deur geduld getemper. "

"Wat jy ook al sê, maar jy verwerp dit, die liefde bly daar en wag vir jou om sy bestaan ​​te erken."

"As iemand vir jou wag, beteken dit nie dat hy niks anders te doen het nie, dit beteken net niks belangriker as jy nie.

Sort:  

Congratulations @boodter! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You got your First payout

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 64555.14
ETH 3086.03
USDT 1.00
SBD 3.85