‘turkcebilim’ Etiketi Önerisi

in #esteem6 years ago

Ey güzel dostlar. Ey bilim ve teknoloji sever arkadaşlar:


Bilim yazıları yazıyorum. Okuyan ve sıkı takipçisi olan çok sayıda arkadaşım (takipçim) var. İngilizce de yazıyorum Türkçe de. Bittabiki benim gönlüm Türkçe yazmakta. Bu nedenle bir süredir Türkçe yazıyorum.


C1558224-B3DE-4F51-BDD5-873BF2C21EFA.jpeg
Kaynak


Çünkü İngilizce yazıp yüksek yüksek upvote ‘lar almaktansa #tr ‘deki bilimsever dostlarımın yazılarımı okuyup zevk almasını/ bir şeyler daha öğrenebilmesini yeğlerim. Bu beni çok daha fazla mutlu ediyor. Varsın Wallet boş kalsın.


2BE498AB-EF4D-4A8D-ADCB-43A3FBD7D259.jpeg
Kaynak


Yazdığım yazılarda #science tag’ini kullanıyorum. Bazen de özel olarak #physics , #biology gibi şeyler. Ama ben Türkçe içerikli yazı ararken bunun ‘science’ etiketi kullanarak pek yapamıyorum. Yani bu etiket altında genellikle başka dillerde yazılar buluyorum.


6A138572-165E-4443-A1A6-7ADA7FC34C3A.jpeg
Kaynak


#tr etiketinde de o kadar çok şey var ki, bilim ve teknoloji ile ilgili yazıları bulmak samanlıkta iğne aramaya benziyor. Eminim çok çok güzel Türkçe olarak yazılmış bilim yazıları mevcuttur. Ne dersiniz bizlerin de bir ortak etiketi olsun mu?

#turkcebilim etiketini kullanalım mı?

Sort:  

As a follower of @followforupvotes this post has been randomly selected and upvoted! Enjoy your upvote and have a great day!

Çok güzel bir teklif. Bilim ve bilim-kurgu fanı olsam da ben de #sanat etiketini desteklemek için bir şeyler yapaya çalışıyorum. Yavaş da olsa sayımız ve içerik çeşidi arttığında göre,
#tr, #turkcebilim
#tr, #sanat
gibi alt dallanmalara gidebiliriz.

#turkcebilim/new adresini adres çubuğuna ekledim bile ;)

Süpersiniz :)

Türkçe etiket kullanmak ve bilimsel içerikli Türkçe post'ları oradan takip etme fikri çok güzel de, neden sadece "bilim" değil?

Özel bir sebebi yok. İlk aklıma gelen olduğundan.

Etiket heyecanıyla yazacağım şimdi :) kullanalım :)

Harika! O halde ben de #turkcebilim etiketiyle aramalara başlıyorum. Umarım bugün bu etiket altında güzel bilim ve teknoloji yazıları bulabilirim.

Bugün için iki gün önceki hikayemi devam ettirme niyetindeyim fakat yarın olur sanıyorum :)

Fikir güzel. Özellikle bilim etiketi altında yazı yazan arkadaşlar için güzel olur. Ayrıca sizin dediğiniz gibi bilim yazılarına ulaşılması kolay olur.

Evet. Birbirimizin yazılarını bulmak için neden discord bilim-post-promotion kanallarına mahkum olalım ki.

Güzel düşünmüşsünüz, arada kaynamaz, kolay ulaşılabilir olur :)

Bir de bakarmışsın trending tag’ler içine girermiş 😂

Neden olmasın 😎

Merhaba @gokhan83kurt,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
@emrebeyler hesabından da oy aldınız.

@trdaily curation trail'e bu adresten katılabilirsiniz.

Yine görüşmek üzere! :)

YOU JUST GOT UPVOTED

Congratulations,
you just received a 47.29% upvote from @steemhq - Community Bot!

Wanna join and receive free upvotes yourself?
Vote for steemhq.witness on Steemit or directly on SteemConnect and join the Community Witness.

This service was brought to you by SteemHQ.com

Hocam bu discordu asla öğrenemiyorum size ulaşamadım. Bana ulaşabilir misiniz? doctorbishop#4668

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64498.18
ETH 3079.08
USDT 1.00
SBD 3.86