Mój plan na steemit w najbliższym czasie

in #esteem5 years ago

image

Dwa razy do roku robie sobie podsumowanie mojego bytu na steemit. Dużo się dzieje oatatnio choć czasami mam wrażenie że krąże (my) wkółko. Przyznam się że bardzo rzadko zaglądam na tag polish. Chyba zwątpiłem w niego, a bardziej w ludzi. Być może będe chciał to zmienić. Koniec pitolenia czas przejść do meritum

Mój zacny plan i działania

  1. @steemhunt na pierwszy plan. Kupiłem kilka tokenów i zaczynam zbierać je. Widze wzrost zaintwresowania tokenem HUNT i wydaje się być ciekawy. Co z tego wyjdzie? Wierze że wyjde na plus. Obecnie mam niewiele tokenów bo 260 kupionych plus 136 chyba z samej platformy.

  2. @dtube- Tutaj pozostane i będe się integrował z Dtube family i społecznością. Był hejt na dtube i pewnie są rózne zdania. Ja poznałem wspaniałych ludzi z całego świata. Oczywiście że to znajomość internetowa, ale jest zabawnie czasami. Być może ruszy projekt comedy z @emsonic który rozbawi naszą polską społeczność.

  3. Koleknym moim krokiem jest kontynuacja zbierania tokenów @dlike. Więcej mam ich na drugim koncie i zbieram je prawie codziennie. Również dlike ma opinie pozytywne tylko słaby support jak dla mnie.

  4. @actifit to następne tokeny w mojej kolekcji. Szkoda tylko że się opuściłem w ich zbieraniu ale zamierzam to poorawić. Jak dla mnie świetna apka na codzień pozwalająca zgarnąć tokeny actifit i steem.

  5. Kolejnym moim działaniem jest @diytube. Wspiera również artystów i kreatywnych ludzi, którzy dzielą się pasją na dtube. Jestem jednym z kuratorów i tutaj również zbieram tokeny DIY oraz nagradzam kreatywne video.

  6. Jak zauważyliście ostatnio dodaje posty z instagrama lub twitera poprzez @share2steem. Dlaczego? Szybko, prosto i za to również zoatajemy wynagradzani.

Być może wielu z was nie zgodzi się z kilkoma rzeczami które wymienilem, ale jeżeli jest możliwość to korzystam z wielu opcji. Chciałbym pomagać większej ilości osób i zachęcać ich do korzystania z wielu możliwości zbierania steem. Jeśli macie jakieś pytania to piszcie śmiało, a zawsze odpowiem.

Sort:  

Musimy coś ogarnac

Posted using Partiko Android

Chyba też zrobię sobie taki post podsumowujący z czego przychody generuje.

Thanks for using eSteem!
Your post has been voted as a part of eSteem encouragement program. Keep up the good work! Install Android, iOS Mobile app or Windows, Mac, Linux Surfer app, if you haven't already!
Learn more: https://esteem.app
Join our discord: https://discord.gg/8eHupPq

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64383.21
ETH 3098.60
USDT 1.00
SBD 3.89