Jatuhnya jambu berserakan

in #esteem6 years ago

Selamat malam sahabat steemian semua,malam ini saya mau saya cerita tentang buah jambu,jambu ini sangat banyak buahnya,dan kita lihat buahnya dipohon sangat merah.

image

image

Dan saya lihat di bawah tidak kalah banyak juga sebab di tanah sangat berserakan sekali buah jambu ini,dan saya heran kenapa begitu dan penyakit apa yang menyerang jambu ini.

image

image

Dan ada juga jambu yang lain dan warnanya berbeda dengan jambu merah yang di atas,jambu ini tidak jatuh dan buah nya segar-segar.mungkin kita bukan ahlinya.

image

image

image

image

Sekian cerita ini yang dapat saya ceritakan.

Sort:  

WARNING! The comment below by @ilhamyus leads to a known phishing site that could steal your account.
Do not open links from users you do not trust. Do not provide your private keys to any third party websites.

Free Daily Upvote and Get 0.1 Steem Just To Sign up!

affiliatemarketer.website

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 64555.14
ETH 3086.03
USDT 1.00
SBD 3.85