Eşya Depolama Firması İle Başıma Gelenler

in #esyadepolamasikayet5 years ago (edited)

Eşya Depolama Firması İle Başıma Gelenler

Tarafından evdepolamayeni Eşya Depolama eşya depolama firmalarına dikkat edin, eşya depolama şikayet 16 Yorumlar
Öncelikle ”Eşya Depolama Firması İle Başıma Gelenler” adlı yazımı sizinle paylaşmak isterim. Eşyalarımı büyük bir uğraş sonucu depolarına kabul eden yasinoğlu eşya depolama firmasına teşekkür ediyorum. Bu yazıyı yazma gereği duymamın tek sebebi önceliğin para değil verilecek hizmet olması hususunda beni uyaran firmayı sizlere önermek ve yapılan yanlış seçimlerin önüne geçmek. Dilerseniz biraz komik ve düşündürücü olan tecrübemden size bahsedeyim;

Eşya Depolarken Başıma Neler Geldi?

Ben yaklaşık 5 ay önce yaşlı ev sahibinin ”evimi boşaltın, ben kentsel dönüşüm için bir mutahitle anlaştım yıkım gerçekleşecek” demesiyle bir ev arayışına girdim. Ama hem pahalı hem bütçemizin üstünde olan kiralar sebebiyle eşyalarımızı ev eşyası depolama yaptırmak istedik. Zaten ne olduysa bundan sonra oldu. Bir kaç firma ile konuştuk. Gayet medeni ve profesyonel bir şekilde depolarımız temiz ve hijyenik işte sigortalı ve garantili herkes aynı şeyleri söylüyor. Nerden bileceksin sırf işi almak için böyle laf kalabalığı yapan korsan eşya depolama firmaları var. Yalnız açık ve net bir şekilde bizi uyaran Yasinoğlu eşya depolama firması sahibinin şu lafları benim aklımdadır; (depolama firmasının yerini görmeden anlaşma yoluna gitmeyin. Sözleşme ve belge kesin isteyin. Paradan ziyade önce verilecek hizmetin üstünde durun ) gibi ben başta pek samimi bulmadım açıkçası ama… Ne bilim diğer firmalar biz ”şöyle yapıyoruz” , ”şöyle sarıyoruz” , ”depolarımız şöyle güzel” , ”bizden iyisi yok” diye sürekli uyardı. Israrla söylüyorum eşyalarınızı koyacakları depo alanını kesinlikle ziyaret edin. Ama nerde? Millet olarak öncelikle fiyata baktığımız için bir firma ile anlaştık ve taşıma günü geldiler…

Eşya Depolamak Bir Sanattır. Herkes Sanatçı değildir.

Eşyaların bir kısmını sarıyorlar bazılarını olduğu gibi taşıyorlardı. Neden sarmadıklarını sorduğumda ”abla aşağıda arkadaşlar hallediyorlar” iyi tamam dedik. Nasıl olsa sigortalı :). Sözleşme gönderdiler dimi deyince başlarındaki ekip başları ”sözleşme mi dedi tabi” benle eşim bir birimize baktık aşağı gitti. Takriben 2 dakika sonra geldi patron sözleşmeyi ofiste unutmuş dedi. Ama böyle gayet samimi bir şekilde ve gayet mütevazi keza patronu aradık. Oda aynı şekilde unuttuk dedi. Sonra dedik neyse nasıl olsa sigortalı ve garantili ama ortada hiç biri yok! He bu arada beni uyaran Yasinoğlu eşya depolama firmasının uyarıları olaylar geliştikçe aklıma geliyor, aklıma geldikçe daha da pişman oluyorum…

Eşya Depolama Şikayet

Yasinoğlu eşya depolama şirketi her zaman müşteri memnuniyetini baz alır.
Adresi aldık yola çıktık. Google haritalar sayesinde sonunda adresi bulduk. Depoyu açtılar, içerden şöyle bir rutubet kokusu yüzüme öyle bir çarptı nefes alışlarım değişti. İnanılır gibi değil! Eşimle beraber şok geçirdik. Anlatılanlar ve gerçekte olan keşke bunla kalsa eşyaların deponun nerede olduğu bile belli değil. Neyse yüklemeye gelen arkadaşlardan biri geldi abla hoş geldin ben bulurum şimdi eşyalarını demez mi? Eşim sınırlı bir şekilde içeri bile giremedi. Zemin kat baskın bir depo adam astım üstelik en son şöför geldi. Ama ben tanıyıp sonunda buldum. Bu kadar rezil bir ortamdan sonra birde üstüne para istediler. Bizde polisi çağırdık ve davacı olduk. İnsanların aklı ile alay etmek ve emeklerini bu şekilde mahvetmeye kimsenin hakkı yoktur. Eşyaları aklıma ismini kaydettiğim eşya depolama firması geldi. Aradım tabi haliyle ben size demedim mi dedi ve bir şekilde anlaştık. Küf tutmuş koltuklar ve bozulmuş bir yatak odası onları direk çöpe attık mahkemeye verdik. Fakat sonuçtan umutlu değiliz. Çünkü belge almadık ve uygun olduğu için seçmiştik suç bizimdi sonradan mahkeme olayını kapattık.

Herkese tavsiye etmek istediğim tek bir husus var paradan önce verilecek hizmeti araştırın ve kararınızı ona göre verin. Şimdi Eşyalarım güvende ve altı parkeli depoda, siz siz olun her söylenen vaat edilen laflara aldanmayın. Yazan; Emel Ze…. Müşterimize bilinçli ve samimi açıklamalarından dolayı teşekkür ederiz.

Yasinoğlu Depolama olarak sizlere tavsiyemiz; eşya depolama şirketleri ile anlaşırken, eşyanızı koyacağınız depolama alanını görmenizi tavsiye ediyoruz. Aksi taktirde eşyalarınız hayallerinizi süsleyen rutubetsiz ve parkeli depolarda değil, küflenmiş ve rutubetli bodrumlarda saklanıyor olabilir.

https://evdepolama.biz/esya-depolama-firmasi-ile-basima-gelenler.html

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70557.88
ETH 3560.83
USDT 1.00
SBD 4.75