#Ulog Cebuano Poetry: "Sauna"

in #filipino-poetry6 years ago (edited)

Sauna,
Kato'ng time na ako bata pa
Kato'ng time na ako'ng problema lang kay unsaon pag-kawat sa mangga
Kato'ng time na toys lang ang rason nga maka-kita ko'g away kay mas nice akoa
Kato'ng time na igo ra ko pukawon kung ting-kaon na
Kato'ng time na dungan pa mi pamilya mag-kaon sa lamesa
Kato'ng time na dungan pa mi mag-simba

Karun ah,
This time ako dako na
This time ako'ng problema kay unsaon pag-kawat sa kasing-kasing niya
This time, bisa'g wala ka nangaway, awayon ka kay siguro naa'y something nice sa imoha
This time, wala na'y mu-pukaw ug kailangan mu-mata ka kay mag-work pa
This time, ako na lang isa mag-kaon sa lamesa
This time, ako na lang isa mag-simba

Pwede mu-balik pagka-bata bisa'g kausa? 💔

Thank your Sir Terry @surpassinggoogle for everything.
Please follow sir and subscribe his Youtube channel.

https://www.youtube.com/channel/UCAcaiNmH-izfjbcaC6br53w

sb.jpg

If you want to learn about more #ulog thing you must watch this video, Sir Terry will be your number 1 fan.
This is his recent post in youtube.

You can support @surpassinggoogle as a witness, https://steemit.com/~witnesses just go to this website and search "surpassinggoogle" in the box as a proxy.

UloggerFooter.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70744.80
ETH 3561.94
USDT 1.00
SBD 4.80