#1 Balak - Bisaya Poetry : "Para sa akong hinigugma"

in #filipino-poetry6 years ago (edited)

"Para sa akong hinigugma"


Naga-awit sa lanog ang dughan ko
sa pagkakita gyud sa nawong mo
nga halos ako wala nakatuo
sa dihang ako gilingi ug gihigugma mo.

Dili man unta ko tantong gwapo
og dili man gani hamis pareho sa artista
apan nganong ang gugma mo dinhi sa akoa
murag usa ka bulawan nga walay sama

Abi kog pareho ka sa uban
nga tanang lalaki halos tunobtunoban
apan sa dihang nakahibaw ko sa
tinuod mong Batasan
ang langit murag niduol og akong
nahagkan

Naa may mga panahon nga kita
pahilakon,
pasakitan ug basin gani panamastamasan
Langga, mao ra ni akong matambag
ug hinaot imong tumanon
nga kita sa Dios lang permi
mupaduol ug magpanghandom.


Naway nagustuhan niyo ang aking gawang tula. Subaybayan pa ang mga kapanapanabik na mga gawa na dito lang sa steemit mailalathala. Maraming Salamat!


Image Taken from Unsplash

New-Animation-1.gif

Follow-Me-(Looped).gif

themanualbot.jpg

follow_themanualbot.gif

Sort:  

kaangayan tawn @themanualbot

Welcome ug salamt sah upvote @themanualbot

Coin Marketplace

STEEM 0.34
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66361.53
ETH 3253.14
USDT 1.00
SBD 4.43