#3 Balak - Bisaya Poetry : "Gugmang Abstrak"

in #filipino-poetry6 years ago (edited)

"Gugmang Abstrak"


Nagsugod sa "Hoy! Kinsa gud ka"
sa Mayo gyud tong buwana, nagtoo sa mga pulong
kay matod pa nila ang gugma di na angay pang pangitaon

Giisip tika nga usa ka reyna kaniadto
apan, nganong gibyaan man ko gabitay
sa sa usa ka masul-ob nga baybayon?
ikaw nga babaye akong bugtong higugmaon

Mahimo ba? Palihug tabangi ko nga makit-an ko pa siya pag usab,
ang babaye di ko mahanduraw ang gugma
alang kanako mikalit kawala
tuod ako naghunahuna nga dili na mausab pa
bisan sa unsang pama-agi para ma akoa kapa

Ikaw nga nagsaad kanako, Ikaw ug ako dili magbulag,
Apan, ngano ang imong gugma mikalit man ug ka gibat
murag usa ka ubra, napurma mang abstrak art?


Naway nagustuhan niyo ang aking gawang tula. Subaybayan pa ang mga kapanapanabik na mga gawa na dito lang sa steemit mailalathala. Maraming Salamat!

Previous Bisaya Poetry


Image Taken from Unsplash

New-Animation-1.gif

Follow-Me-(Looped).gif

themanualbot.jpg

follow_themanualbot.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66654.57
ETH 3250.95
USDT 1.00
SBD 4.33